| Sendt: 08 November 2014 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften i forummet.
Jeg var en tur på losseren med alskens skidt og ragelse.
Og sørme om mit trænede øje spottede en rega planer 3 i perfekt stand.
Det er så en sandhed med modifikationer...
Plinten, lejet og motoren er i perfekt stand.
Der er også en arm base med lift.
Der mangler så en tallerken og en arm.
Kan det betale sig at lede efter de stumper og hvor finder man dem?
Men alt ialt en god tur.
|