Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Lidt mindre højtaler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 29 December 2014 kl. 07:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har de seneste 2 uger brugt tid på at kigge og spørge efter 3 ens skærme til min pc og i den forbindelse skal jeg have flyttet mine højtaler op på en hylde jeg har bag ved mine 2 skærme så frem jeg opgradere, troede de kunne være der men det kan de ikke.

Jeg tænker så på den mindre isoacoustics stander den mindste 130 istedet for den 155 jeg har og så et sæt boston A23 (er på tilbud til 495kr hos hififraks)der er væsenligt mindre end de boston a26 jeg har, de små a 23 passer så ikke helt på standeren.

Tænker så på Corsairs SP 2500 som for rigtig mange gode anmeldelser men ingen ser ud til at have dem i dk (har aldrig hørt dem spille irl),men så står jeg med en billig men god subwoofer fra jamo,mine boston a 26, gode stander og min lille forstærker som jeg ikke kan bruge.

Tænker så system audio saxo 1 (er på tilbud til 1798kr) og de små 130 isoacoustics stander, fra tidligere erfaringer ved jeg de har en meget lys lyd med min forstærker og når min forstærker (denon Dra-f109) spiller ca 40 ud af 60 med noget elektronisk musik så forvrænger de og spiller ikke specielt højt, men bassen og størrelsen er rigtig god (om de er perfekte i størrelsen ved jeg ikke).

Jeg vil gerne undersøge om jeg kan få nogen gode højtaler som har en behalig top uden lyttetræthed der kan tåle masser af power, en fornuftig bas, følsomhed og som ikke fylder ret meget til under 2000kr pr sæt eller under 2500kr incl isoacoustics 130 stander som koster ca 750kr incl fragt .

Har i nogen ideer til hvad det kunne være?
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 December 2014 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Har du ikke spurgt om det samme i to - tre tråde før?

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 December 2014 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

Først inden for de seneste 14 dage jeg er begyndt at kiggge nye skærme og her i går fandt ud af dem jeg har ikke kan stå på min hylde så hvis jeg
vil have nvidia surround (3 skærme) skal jeg have nogen mindre højtaler
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes