| Sendt: 20 Februar 2015 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Data ser jo nogenlunde ens ud ... men på forgængeren er der en omskifterknap, så du kan slippe uden om trafoen og køre MM-pu'er. Den løsning er udeladt - sikkert af lydmæssige hensyn - på SE-versionen.
Prisforskellen kan også afspejle sig i dyrere materialevalg, større trafokerne mv. Ortofon skriver selv, at "Compared with existing models, ST-80 SE has a larger bobbin, more layers in the permalloy core and more coil windings."
Jeg vil tro, at SE står for "Special Edition".
|