Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Udskiftning? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
madse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 23 Februar 2015 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg overvejer at udskifte min Rega Planar 3 til en ny (evt. Brugt) men hvilken?

Tanken er at jeg sælger min RP3 og smider 1000-1500 oveni for en ny.

God bud er mere end velkomne :)

Mvh.
Til top Vis madse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madse
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2522
Sendt: 23 Februar 2015 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Hvor gammel er din Rega? Du har mulighed for opgradering af motorstyring, måske pick up? Hvilken pris skulle en anden maks være?

Mvh
Birger
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
madse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 23 Februar 2015 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Jeg købte den for ca. 10 år siden på den blå avis og har ikke rigtig nogen ide om alderen på RP3'eren.

Hvis jeg kan få 1500 for RP3'eren og 1500 oveni, så lander jeg på et 3.000 kr budget.
Til top Vis madse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madse
 
Jens Mortensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 483
Sendt: 23 Februar 2015 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Jeg tror, at du får mere ud af at opgradere motorstyringen og udskifte drivremmen til den hvide udgave.
Mvh Jens
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Lencofyn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidligere schmidt2

Bruger siden: 06 Januar 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 705
Sendt: 25 Februar 2015 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Hvorfor udskifte? Fejler den noget.

Med de opgraderingsmuligheder der er til rådighed ville det da være at foretrække.

Jeg kunne forstå dig hvis du ville prøve noget helt andet.
Men at gå fra det samme til dybest set det samme forstår jeg ikke.
Til top Vis Lencofyn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lencofyn
 
madse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 01 Marts 2015 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Det er for at prøve noget nyt at jeg vil udskifte - findes der ikke et bedre brugt alternativt i 3.000 kroners klassen?

Hvis jeg vælger at gå efter opgraderingsmuligheden - hvilken motorstyrring vil I anbefale?
Til top Vis madse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madse
 
Lencofyn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidligere schmidt2

Bruger siden: 06 Januar 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 705
Sendt: 01 Marts 2015 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Nu skøjter jeg ofte rundt på de danske gængse brugt markeder.

Og der kan fåes meget spændende for 3-4 tusind.

Men om du vil prøve noget andet med rem, eller det skal være mellemhjul, ej at forglemme direct drive...

Jeg har været diverse igennem i det prisleje og vil ikke fremhæve eller miskreditere nogen producenter.

Men fakta er at jeg nu, med 5 års mellemrum, gået tilbage til mellemhjuls drevne.

Der er noget ved dem som gør at det er mine foretrukne værker. Og så er de stort set uopslidelige.

At jeg har en drøm om en rem dreven GyroDec fra Michell er en helt anden sag
Til top Vis Lencofyn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lencofyn
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes