| Forfatter |
|
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte en reservedels arm. Og har nu fået samlet det sammen som manglede.
Men jeg mangler kablingen og holderen til tonehovedet.
Hvor får man lavet det her i danmark?
Jeg har selv forsøgt at lodde tonearms kabler og det gik i seriøst clusterf**k.
Så dette overlades til folk der ved hvad laver fremover.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ hæ, brug en mindre spids . Nu skriver du "her i Danmark", men dér bor du jo ikke længere . Tror ikke, der er ret mange her i Danmark, der ved, hvor dem med kun 2 tommelfingre bor på Bornholm. Nu er det vel ikke en båndoptager, eller mente du pickup, da du skrev tonehoved???
Sorry LencoBornholm...... ku´ ikk´ la´ vær´. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tøhø....
Headshell seføli. Og ja det kunne være skønt hvis vi havde hørt til sverige...
Har skrevet til SME.
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
SME er ekstremt servicemindede. Jeg har selv fornylig haft fornøjelsen af at være i kontakt med dem. Men forvent, at det koster kassen, hvis du vil have dem til at levere reservedele eller lave reparationer. Kvaliteten af deres arbejde er selvfølgelig upåklagelig
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mangler du stumperne, eller kan du bar ikke få det "strikket" sammen???? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
SME er ekstremt servicemindede. Jeg har selv fornylig haft fornøjelsen af at være i kontakt med dem. Men forvent, at det koster kassen, hvis du vil have dem til at levere reservedele eller lave reparationer. Kvaliteten af deres arbejde er selvfølgelig upåklagelig  |
|
|
Du, der altid er så korrekt mener slevfølgelig upåklageligt  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og jeg vrøvler   , slet/ret dog det indlæg  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt, at du selv erkender, at du vrøvler, Boydk
|
| Til top |
|
| |
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mangler den jeg sætter headshell fast på og at få trukket ledningerne.
Fik en venlig pris for ovenstående og et headshell.
3400,- det er mere en jeg skal slippe for en komplet velfungerende arm på ebay....
Puuuha.
Tror jeg leger i den anden retning og laver noget lige 12" carbon arm det andet er for pebret at rode med...
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så ka´ du da bare sende hele dynen til mig for en sveden pris   , som tak for, at du fik din Benz så billigt   . Nej, spøg til side. Den dims til headshell, så´n en ligger der lige hér i skuffen. Du ka´ jo sende en PB med, hva´ du vil gi´. Har du kablingen, eller skal den findes også???  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Struktøren Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå da...? Har du også lidt litze tråd i overskud? Tror jeg skal have skiftet dem i den løse arm hvor Nagaokaen skal monteres . Der er faldet 2 tilslutningsstik af , som om man ikke har nok at lave 
Med venlig hilsen
Birger
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej desværre, har s´gu ikk´ lige noget "på lager". Derfor mit spørgsmål om det skulle findes/indkøbes, eller om han havde noget selv  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Nå da...? Har du også lidt litze tråd i overskud? Tror jeg skal have skiftet dem i den løse arm hvor Nagaokaen skal monteres . Der er faldet 2 tilslutningsstik af , som om man ikke har nok at lave 
Med venlig hilsen
Birger |
|
|
Struktøren, send mig en PB - jeg har alle mulige stumper tonearmswire liggende - både i sølv og kobber og i litzetråd og massivleder.
|
| Til top |
|
| |
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3053
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lencofyn.
Hvorfor fører du ikke bare wirene udvendigt på armen?
mvh nils
|
| Til top |
|
| |
Miav Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2013 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 547
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nils valla skrev:
Hej Lencofyn.
Hvorfor fører du ikke bare wirene udvendigt på armen?
mvh nils |
|
|
Fordi det ser åndsvagt ud, og er noget FUSK
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 Februar 2015 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Struktøren Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
| Sendt: 26 Februar 2015 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Analogueman
Flere PB sendt...
Mvh
Birger
|
| Til top |
|
| |