Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline Indlæg: 215
Sendt: 05 Maj 2004 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
Min blæser på min projektor Sanyo SU32 er møg irriterende, den blæser med varierende hastighed og lige nu er jeg er ved at bygge mine bag højtalere + center så mit lyd består af kun af front højtalere så der bliver ikke skruet så højt op.
Er der nogen af jer andre der har prøvet at udskifte blæseren ? evt fjerne front gitteret eller andet der er i vejen for luften?
Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 10 Maj 2004 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
Har skiftet blæseren i denne model. Jeg skiftede til en Papst der kan flytte lige så meget luft, men som støjer "mindre", dvs. mindre hidsigt. Derimod har Papst blæseren en lavfrekvent brummen. (som er irriterende for nogle).
Jeg skal prøve at finde modelnummeret frem på den jeg benyttede, men du skal dog være forberedt på at skulle lodde den fast.
Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline Indlæg: 215
Sendt: 10 Maj 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
Det lyder kanont reinhold, jeg vil meget gerne have modelnummeret. Mere interresant er om de bruger std mål og hvor meget luft de kræver flyttet, spænding, sidst men ikke mindst om der er en setting så den ikke køre i variable hastighed ?.
Du skulle tilfældig ikke vide hvordan man kommer ind i service menu på denne model, jeg vil gerne lege lidt med farverne ?
Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
Sendt: 12 Maj 2004 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
En ting ved Pabst er, at de er blevet overfladebehandlet så det ikke larmer så meget når luften skøjter igennem.
Prøvet med at lave noget airflow i stedet for én blæser der bare skal pumpe luften væk?
__________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum