Bruger siden: 10 Marts 2014 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 266
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
Jeg skal love for jeg fik tændt det sort lys med et puf igår aftes, efter jeg havde samlet dc filteret fra lc audio efter tegning jeg fik med, da jeg hentede det hos dem igår....glad for det sagde puf før jeg havde sat andet elektronik til her....gesus christ fik også brændt en stikkontakt af...gad vide hvad der gik galt....nå men jeg ville bare se om det kunne tage det sidste brum væk, men åbenbart ikke men så kunne det da tænde det sorte lys istedet for...hahaha
Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
Er der en kortslutning nede under printet? Det ser ud til at du har en indbygningskasse lige som dem man bruger til små ladere og strømforsyninger, med stikben direkte til stikkontakten. Og de ben kan måske være kortsluttet. - Eller en del af denne..?
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
LoL Kaj.....fik ikke engang sat noget til før det sorte lys blev tændt...det er et supert filter hvis man vil have det sort lys tændt og en stille trafor
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
Tonni skrev:
Er der en kortslutning nede under printet? Det ser ud til at du har en indbygningskasse lige som dem man bruger til små ladere og strømforsyninger, med stikben direkte til stikkontakten. Og de ben kan måske være kortsluttet. - Eller en del af denne..?
Hej tonni
nej ingen ting rørte ved hindanden nede under printet og ja kassen er med stikben....samlede det bare og puf....
Bruger siden: 12 Maj 2015 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
Newbiee2
Du har vendt filteret forkert og sat 230 V in på out og det laver en kortslutning fordi fase og nul bliver kortsluttet på printet lige under den blå muffe.
Du skal vende filteret 180 gr og flytte den ene blå muffe
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
Tonni skrev:
Er der mulighed for at få et billede af bagsiden af printet?
Kan ikke lade sig gøre Tonni for den er blevet afleveret igen hos lc audio....men jeg skulle også have taget et billede af bagsiden på printet....men det glemte jeg inden jeg afleverede det tilbage....og så ville de se på det og yada yada og det bliver så engang i næste uge....
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
Sony-Z1 skrev:
<span ="bold">Newbiee2Du har vendt filteret forkert og sat 230 V in på out og det laver en kortslutning fordi fase og nul bliver kortsluttet på printet lige under den blå muffe.Du skal vende filteret 180 gr og flytte den ene blå muffe</span>
Hej sony z1..... jammen jeg fulgte bare deres tegning som vidst på billede jeg har lagt op.....det var sådan jeg skulle gøre sagde de at det så ikke passer jammen så ved de jo ikke havd de taler om og gør....
og jeg spurgte helt klart og tydligt derude hvordan for jeg er ikke en ørn til sådan noget her.... så fik altså bare stukket denne her tegning i hånden og farvel med mig og 400 kr fattigere
Sendt: 22 Maj 2015 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
Sony-Z1 skrev:
<span ="bold">Newbiee2Du har vendt filteret forkert og sat 230 V in på out og det laver en kortslutning fordi fase og nul bliver kortsluttet på printet lige under den blå muffe.Du skal vende filteret 180 gr og flytte den ene blå muffe</span>
Ja det sagde de jo ikke noget om den blå muffe skulle været flyttet for det er købt som samlesæt med stikboks....så jeg syntes godt nok de sælger og siger som vinden blæser så...
Bruger siden: 12 Maj 2015 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 23 Maj 2015 kl. 02:57 | IP-adresse registreret
Newbiee2 skrev:
Ja det sagde de jo ikke noget om den blå muffe skulle været flyttet for det er købt som samlesæt med stikboks....så jeg syntes godt nok de sælger og siger som vinden blæser så...
Det synes jeg ikke man kan sige, for der står jo IN ved den grønne streg og OUT ved de røde streger og NC (No connection) ved den gule streg.
Sendt: 23 Maj 2015 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
Morn Sony....
Jeg fik den tegning stukket i hånden(billede) af dem(hentede jo selv filtret hos dem) og de sagde bare følg den og det gjorde jeg jo....så hvis der en fejl på printet at en muffe sidder forkert så er det da helt hen i vejret(og ikke min fejl)....og jeg sagde udtrykkeligt til dem at jeg ik er en ørn til det og derfor lavede de den tegning jeg kunne gå efter(jeg skal da ikke fejl rette på noget der er købt som samlesæt incl tegning).....hvor om alting er så har de fået det tilbage og jeg sagde jeg skulle ikke nyde mere af det filter...og jeg ville egentligt også bare vide hvad der gik galt...og det ved jeg så nu....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum