Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 17:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Flamenco (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Hejsa!
Jeg har altid haft et svagt punkt for den spanske Flamenco.
Sidste uge var jeg på en tur til Madrid og besøgte dette sted : www.corraldelamoreria.com .
Det kan anbefales til dem der ynder den slags.

Som appetitvækker, kan jeg da lige nævne Bélen Lopéz, som er en helt utrolig danserinde med et hår til lige under ballerne og så er hun en gudinde at se på.
Hele ensemblet er yderst professionelt og Coral de la Moreria siges kun at huse de allerbedste.
En af de øvrige imponerede ved at være en ualmindeligt slank pige, der så let som ingenting kunne klappe så det lød så højt som pistolskud.

Jeg er ret sikker på, at mange ønsker sig hjem til HIFIén igen efter sådan en aften.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

torben kbh.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Hejsa!
Jeg har altid haft et svagt punkt for den spanske Flamenco.

så håber jeg du (eller andre) kan hjælpe mig med et Flamenco råd. Jeg har kun Camarón DE LA ISLA: "La leyenda del tiempo" og "Camarón Antologia", og vil egentlig gerne have noget mere. Jeg syntes der er en del forskel på Camerón´s musik, det kan godt blive traditionelt for mig, jeg håber ikke nogen bliver fornærmede, hvis jeg kalder det råbende, jeg er også meget til den mere poppede del af det, fx. syntes jeg titelnummeret fra den første jeg nævnte er forrygende. Håber på et godt råd, der kan udvide min musikhorisont.

Jeg var i Cordoba i sommers, og popmusikken der kom ud fra bilerne og forretningerne var oftest kraftigt flamenco inspireret, alletiders, at der trods internationalisering, MTV og så meget andet der ensretter, stadig er liv mange musikkulturer. Bare lige en kommentar.

MVH. torben

Til top Vis torben kbh.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torben kbh.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes