Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 21:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Akustik
 HIFI4ALL Forum : Akustik
Emne Emne: Tact RCS 2.0? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ngundtoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Oktober 2015 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Tact RCS 2.0 som ikke har været anvendt længe, og som jeg prøver at få til at fungere.

Når jeg sammenligner "Bypass" med en af de korrektionskurver jeg har lavet, er de ca 6dB lavere og det gør det vanskeligt at lave en sammenligning. Min SW er V1 1 040 400 - er der en nyere SW som løser dette problem?

Manualen viser at det er muligt at vise target curve og det målte frekvensrespons i samme graf, så man se hvor stor afvigelsen er. Jeg kan ikke få dette til at virke. Hvis jeg åbner "Target Curve" vinduet (fx venstre kanal), så er det ikke muligt at åbne det målte respons. Under "File" er der både en "Load" og en "Load Memory" funktion, men de viser samme indhold (target kurver) og det er ikke muligt at se det målte respons. Jeg har prøvet manuelt at gemme frekvensresponsen i "Target" folderen og omdøbe den til .cor, men det fungerer ikke.

Der er vist en vægtningskoefficient i "Spatial Averaging", men ser ud som om man ikke kan ændre den - nogen der har erfaringer med dette?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
        Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
        Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
        Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
        Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
        Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
        Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
        Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
        Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes