| Forfatter |
|
e-type Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
|
| Sendt: 05 August 2016 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har reel erfaring med denne RIAA - altså haft den på prøve eller købt den ? Hvad spiller den sammen med og hvad sammen lignede du med ?
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4934
|
| Sendt: 05 August 2016 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forespurgt forhandleren om en test her på siden, men de har ikke svaret. Det tolker jeg i retning af, at den ikke kan stå distancen...
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 05 August 2016 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der har været en del tests i det store udland. Fælles for de fleste er, at den udmærker sig særdeles godt på mm, men er temmelig "tyndbenet" på mc, og så kan man vel sige, at til ca. 6.000,- er det måske ikke det store hit (underdrivelse kan forekomme i ovenstående)  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stadig ikke nogen der har stiftet bekendskab med denne?
Jeg synes det er lidt småt, med hvad jeg kan finde af anmeldelser.
Editors choice i HIFI Choice - men jeg har ikke set nogen anmeldelse.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, det er ogå brugbart.
De er dog af den gamle M1 og ikke den nye MX. Forskellen er nok ikke enorm, men det jeg har snust mig frem til,
er at forskellen trods alt er andet end kosmetisk.
|
| Til top |
|
| |
Jens EK Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2012 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en test i et tysk magazin som kun omhandler analog.
Købte bladet sidst jeg var i tyskland. Kan bare ikke huske
navnet...
Men den fik en kanon test! Genrelt er deres ting og især deres nye
generation vellydende.
|
| Til top |
|
| |
Jan Post Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 344
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perreaux skrev:
Der er en test i et tysk magazin som kun omhandler analog.
Købte bladet sidst jeg var i tyskland. Kan bare ikke huske
navnet...
Men den fik en kanon test! Genrelt er deres ting og især deres nye
generation vellydende. |
|
|
Er det LP-Magazin du tænker på ?
|
| Til top |
|
| |
Jens EK Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2012 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Korrekt ja. Der blev den rost.
|
| Til top |
|
| |
Jens EK Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2012 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert blad forøvrigt. Det tager mig bare noget tid med det
tyske
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fundet en billig demo i UK
Der er bare ikke eu strømstik med. Godt det samme tænker jeg, for det er bare en lille switch-mode, og MF tilbyder selv en "power supply upgrade":
Power supply upgrade
Jeg synes bare prisen på 1300,- er lidt pebret for en netadapter
Findes der andre alternativer? Det skal vel egentlig bare være en 12v dc(?)
Hvad er en god PSU til en riaa? Hvad skal jeg kigge efter?
Hvordan kan jeg "se" om en PSU er støjsvag?
Mange spørgsmål om en strømforsyning
|
| Til top |
|
| |
CLK63DK Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2013 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 12 December 2016 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg havde en demo hjemme sidste år for at vurdere den mod en Primare R32 og en PS Audio (gammel). Den spiller OK, men lyder lidt tynd og har ikke drive som de 2 andre.
Men det er naturligvis min opfattelse, jeg har også læst testen i LP og undrer mig om der er kommet en opdatering på produktet efter jeg havde den hjemme.
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 13 December 2016 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har leget med opgraderinger af strømforsyninger generelt?
|
| Til top |
|
| |