Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 16 Maj 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
Hej jesper!
Nej desvaare.Men den hedder maranzt cd 11 limited.vejer omkring 18kg.(og blev kun lavet i guld finish)Jeg har provet web'en(google,yahoo samt maranzt's egne hjemme side).
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
Sendt: 16 Maj 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
Det er i grove træk en rov-tunet udgave af CD-16. Der er tilføjet balancerede udgange, kraftigere strømforsyningen og opgraderinger alle steder. Maskinen blev aldrig officielt solgt herhjemme, men kan findes i begrænsede eksemplarer i f.eks. Tyskland. Vejledende pris var knap 40.000 kr., og handles idag til omkring 10.000 kr.
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Sendt: 17 Maj 2004 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
Jeg skulle nok mene at den er noget bedre - vi er trods alt oppe i en prisklasse hvor det begynder at gøre ondt. Til 9200 kr. ville jeg ikke betænke mig et sekund
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 17 Maj 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
Hmmm!
Jeg tro at jeg prover den.Den skal bruges sammen med sony ta-e1 forfors samt rotel rmb 1066(6 kanals eff) audiovector m3 sig(aktive) samt avex Mk II cross over.
Dog bliver rotel'en skiftet ud med en usher 6 kanals eff trin
Sendt: 18 Maj 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
Prisen var aldrig fast eller præcis fordi maskinen stort set ikke kom til Danmark, og den vejledende pris lå omkring de 40k i udlandet. Det med priserne var jo iøvrigt set med mange ting - det er altid svært at gisne om det der aldrig kommer over grænserne.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum