Forfatter |
|
Raxamus Forum Bruger
Bruger siden: 19 Juni 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev jeg endelig færdig med min lille bif, lige på nær baren mangler en bar og bordplade. :) Også lige et par film plakater og logoer, så er den vist ved at være der. :D
Anthem AVM60 2 x NAD 216 THX 7 x NAD 218 THX NAD C521BEE Nad 613 NAD T562 2 x Dali Helicon 800 2 x Cerwin Vega 1215se Dali Helicon C200 2 x Cerwin Vega AL-1000 2 x Cerwin Vega AL-750 4 x Dali Phantom H-80 Dali Helicon S600 Cerwin vega CVA 118 Cerwin vega LW 10X Sanyo PLZ-Z700 Blusound Node 2
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9876
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sørme en hyggelig lille bio, du har fået banket ned, må man sige. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7534
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da k...
Det ser jo hamrende godt ud - der må dælme være knald på?
Næste stop må være en 4K-projektor og tilhørende afspiller for at toppe det __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6329
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er edderma´ne´me høj klasse, det dér. Tillykke med det.... FLOT. Skulle jeg påpege noget, så er det de 7 stk. 218. Hvis de står på en hylde, som jeg formoder, er højkantplaceringen noget l**t, for at sige det pænt. Den højre kanal kan simpelthen ikke slippe af med varmen. Hvis du ikke har stillet dem på en ramme med en form for lufttilførsel nedefra, er det en ommer. Ud over det, superflot. Er vild med dine biografstole __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Raxamus Forum Bruger
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich ja når man selv kan bygge huset, så er det bare at holde hane på. :) Ronin Det er også et af mine største ønsker, ud over et side bakht. skift, men de er bare for peberet endnu.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger
Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2520
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu både spændende og vildt ud...
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
Raxamus Forum Bruger
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
boydk nu er jeg ikke lige helt med på hvad du mener, de står sådan at der er 4x 140mm blæser der smider luft ind i bunden fra et andet rum og 4x
140mm i toppen der suger ud når der 27+ grader derinde, det er jo et rum inde bag lærredet.
Nu er det vel ikke fordi billeder er blevet lagt ned det snyder?
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6329
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjohhh, ved nærmere eftersyn er det ikke amps´ne, der står på højkant, men billedet, der ligger ned . Jeg ku´ s´gu da osse se ordenligt efter . Igen så kun én kommentar....... FLOT__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Raxamus Forum Bruger
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe jeg var der også lige ved at gå op og mærke efter , om der kunne steges æg på højre side. :DD
Men mange tak.
|
Til top |
|
|
Justin Case Forum Bruger
Bruger siden: 01 Maj 2015 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 271
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forrygende. Sikke et lydtryk der må kunne etableres. Men hvad med akustikken? Skråvægge kan ofte være et problem.
Hvad er væggene beklædt med?
Er det optimalt at have centerhøjtaleren liggende direkte på gulvet?
Hvor stort er lærredet?
Lidt nysgerrig, da jeg snart selv skal i gang med hjemmebio
|
Til top |
|
|
Raxamus Forum Bruger
|
Sendt: 08 August 2017 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Akustikken er super, lige på nær lidt højfrekvent, men det regner med forsvinder når jeg får sat noget op på bagvæggen.
Der er træbetonplader på, det tager det meste. :)
Der er en gummi måtte under, har også en plan om at hæve den lidt, men har bare ikke fundet en flot løsning endnu, med det buet design den har.
Jeg mindes den er 150-155 tommer, har selv lavt den af nogle mdf plader. Nogen der sagde tung.
|
Til top |
|
|