| Sendt: 22 Maj 2004 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Soulman,
Jeg kender ikke selv så meget til Rega. Jeg lyttede lidt på det da jeg skulle have ny cd-afspiller for 1½ år siden, men top-loadingen passede ikke ind på hylden, så af rent fysiske årsager blev den hurtigt sorteret fra. Men den (Planet 2000) spillede virkelig godt.
Desuden kan jeg godt lide virksomheden, da det virker som om de holder fast i musikken. Dette kan blandt andet ses på deres linkside, som nok er sparsom, men også anderledes end de fleste, da de primært henviser til pladeforretninger. Jeg kommer til at tænke på et citat fra B&O's tidligere administrerende direktør Anders Knutzon, som på et tidspunkt udtalte: "Den største trussel mod B&O's fremtid er dårlig tv (dårlig sendeflade)". Underforstået, mediet (her musikken) er det vigtigste. Som producent formidler man det bare, og det virker som om Rega har samme holdning. Musikken ER det vigtigste.
Der er i dette forum desuden nogle ivrige fortalere for bl.a. P9-pladespilleren, og der har også været positive røster om deres Jupiter CD.
Prøv at søge på indlæg skrevet af King. Han er ihvertfald postiv overfor de produkter han har, og det kan være det kan lede dig på sporet af andre Rega-ejere herinde.
Mvh. Becker
|