| Sendt: 21 Maj 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Højttaler markedet er for mig et meget uoverskueligt markede, hvor man hele tiden skal opveje pris og kvalitet - i hvert fald så længe man som jeg, er studerende!
Jeg havde egentlig bestemt mig for at købe Cerwin-Vega CSCL12 højttaleren, da jeg har en center i samme serie!
Der er dog sket det at der er kommet mig nogle tilbud i syne, og derfor vil jeg lige have jeres mening omkring tilbudene og om hvad I ville vælge! Det med højttalere og deres specielle lyd, betyder selvfølgelig at man ikke rigtig kan lade andre fortælle hvad der er bedst - men hvis I ville komme med nogle bud alligevel og samtidig fortælle hvorfor I netop ville vælge den ene frem for den anden, så vil jeg blive meget glad - da det kan hjælpe mig på vej til at bestemme hvilke højttalere jeg skal lytte til inden jeg danner min egen mening!
De forskellige højttalere er:
Der er som sagt en smule forskel i prisen, men det er alligevel ikke så meget at det betyder det store! Det skal samtidig oplyses at de hovesagelig skal bruges til film i et surround system, men at de gerne må være rimelige til musik i alle genrer!
Min forstærker: Yamaha RX-V440RDS
|