Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 09:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Jamo E 610 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lystrupo Mafia
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at anskaffe mig 2 stk. Jamo E 610, men jeg ville bare lige høre om der er nogen som har erfaring med disse højttalere??

Jeg har en Sony STR-DB 790QS receivier... Passer dette godt sammen?? Jeg vil senere bruge de 2stk. højttalere til surround sound...

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke lige den reciever du henviser til, men jeg har selv haft ovenstående højttalere til en Yamaha rxv496 og det fungerede faktisk glimrende, selv Yamahaen faktisk fortjente lidt mere.

Jamo E610 er en meget rund og blød højttaler, måske det onde tunger vil kalde en flødebollehøjttaler. Til de 1800kr sættet, som man faktisk kan få dem til fra ny, så synes jeg den er helt fin. Den har en overraskende god bas i forhold til størrrelsen. Diskanten mangler noget detaljering og det var også her at den største revolution var, da de veg pladsen for en Audiovector højttaler i mit setup.

Inden du køber, så burde du måske lige smutte forbi Tapeconnection og lytte til deres Monitor Audio bronze B1. Den er i samme prisklasse og har en bedre diskant. Dog har den , efter min mening, ikke samme fyldige lyd som Jamo'en.

Den sidste ting er at Jamo'en faktisk er en pæn højttaler med en fin finish og hvis de skal hænge på væggen (fy fy skam skam), så medfølger der også vægbeslag til det.

Det var min kommentar

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes