Forfatter |
|
chris-torb Forum Bruger
Bruger siden: 30 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 382
|
Sendt: 24 December 2021 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mystisk oplevelse.
Jeg har HBOMAX, og i går aftes tonede den nye Matrix frem.
Jeg trykkede afspil, og jeg fik vist hele filmen. Alle 2timer og 28 minutter.
Hvordan kan det lade sig gøre? HBO vil først officielt frigive den om 45 dage, og samtidig var det i går aftes - Dagen før den blev
frigivet til køb??
Nu her, er den ikke at finde på HBO..
Det fatter jeg simpelthen bare ikke.
Jeg er da glad for at kunne have set den, men det er sku da spøjst…
Er der nogen der kan kaste lys over det?
Mvh
Torben
|
Til top |
|
|
chris-torb Forum Bruger
|
Sendt: 24 December 2021 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at skulle svare på mit eget spørgsmål.
Men jeg har søgt rundt i diverse forum og kommentarer, og det viser sig, at flere har kunne se den i går aftes.
Det må være en fejl, at de har fået lagt den for tidligt ud, og så har de fjernet den igen.
Jeg kan ikke huske precis med hvilken film, men jeg er sikker på, at have oplevet det før.
Nå, men jeg sparede da kr. 249 hvis jeg istedet havde været nød til at købe den på Appletv.
Så alt godt
God jul.
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger
Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
Sendt: 25 December 2021 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hvordan var filmen ? __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
chris-torb Forum Bruger
|
Sendt: 25 December 2021 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja… det er jo op til en selv…
Måske ikke helt så skarp som de tidligere. Plottet er egentligt fint udtænkt, med at Thomas Anderson er tilbage i “TheMatrix”
hvor de har overbevist ham om, at de første 3 film blot er computer spil, som han selv har udviklet og vundet en masse priser
for. Han spiser hver dag blå piller og hans psykolog har blå briller, og gør alt hvad han kan, for at fastholde ham, hvor han er.
Men så møder Thomas, Morpheus på et toilet i forbindelse med en alarm i bygningen. Morpheus fortæller, at han i virkeligheden
er Neo og at TheMatrix ikke er virkeligheden…og så tager det fart…
|
Til top |
|
|
Audio Niller Forum Bruger
Bruger siden: 15 Februar 2014 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 26 December 2021 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ik så meget feedback i den her tråd hvilket jeg undrer mig lidt over men tak til Chris for og komme med lidt info omkring denne
film.
|
Til top |
|
|
gabetta Forum Bruger
Bruger siden: 06 Februar 2014 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 26 December 2021 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det burde ikke kunne undre... Filmen kan p.t. kun ses på BlockBuster her i DK, og den koster vel at mærke 249 kr., en hel del mere end
normalt for en ny film, vist ca. 70 kr. mere. Den kommer først på HBO Max til februar, enkelte har måske været heldige at se den fordi HBO
ikke havde helt styr på lokaliteten. Og så er det jul, plus at de fleste nok ikke forsøgte at se den juleaften hvor den var åben. Og har man
muligheden for godt billede og lyd, så har jeg oplevet at BlockBuster i den grad stinker på disse parametre.
|
Til top |
|
|
chris-torb Forum Bruger
|
Sendt: 26 December 2021 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan nu også købes på AppleTV….
Mvh Chris-torb
|
Til top |
|
|
gabetta Forum Bruger
Bruger siden: 06 Februar 2014 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 26 December 2021 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min fejl, det havde jeg ikke kigget efter, mener at recordere.dk kun nævnte BlockBuster.
Prisen er dog igen 249 kr., jeg håber ikke det er en prøveballon for at se om kunderne er villige til at betale så meget. I forvejen undrer jeg
mig over at der findes købere til den virtuelle udgave af filmene på iTunes m.fl. når normalprisen er 179 kr. og man blot skal vente 14 dage på
at de kommer på disc i Føtex til 100-140 kr. Men min tenniskammerat er en af dem, og selv om han er filmnørd er han ikke tekniknørd.
At filmen er på iTunes gør i det mindste at kvaliteten er til at leve med, for dem der vil betale prisen.
|
Til top |
|
|