Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 77
Sendt: 28 November 2022 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
Jeg har brug for hjælp.
Det drejer om en fuldtonehøjttaler der er fabriksfremstillet. Enheden fylder det meste af fronten og som jeg husker er der en ventil i det ene hjørne. Jeg
mener den laves i en slags kopi udgave der er lidt billigere end den originale. Der var et sæt til salg her på HIFI4ALL indenfor det sidste år.
Hvilket mærke(r)?
Kristian
Sendt: 29 November 2022 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
Desværre nej. Jeg Googler selv på livet løs. jeg mener også at man kan få den med en diskant ovenpå højttalerkassen eller også er det en større udgave.
Kristian
Bruger siden: 22 September 2018 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 356
Sendt: 29 November 2022 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
kblb skrev:
Desværre nej. Jeg Googler selv på livet løs. jeg mener også at man kan få den med en diskant ovenpå højttalerkassen eller
også er det en større udgave.
Kristian
Sendt: 29 November 2022 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
Det er ærgerligt at man ikke kan gå tilbage i "Højttaler til salg " listen. Jeg er sikker på at kunne genkende navnet. Jeg tror prisen var 8-12.000,-kr.
Bruger siden: 04 August 2014 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3345
Sendt: 29 November 2022 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
kblb skrev:
Jeg har brug for hjælp. Det drejer om en fuldtonehøjttaler der er fabriksfremstillet. Enheden fylder det
meste af fronten og som jeg husker er der en ventil i det ene hjørne. Jeg mener den laves i en slags kopi udgave der
er lidt billigere end den originale. Der var et sæt til salg her på HIFI4ALL indenfor det sidste år. Hvilket mærke(r)?
Kristian
Hvad skal din søgning føre til? Hvorfor leder du efter højttaleren? Hvad gør den interessant?
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6367
Sendt: 29 November 2022 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
Det kunne jo være en af KRK´erne
https://www.krkmusic.com/
eller ADAM
https://www.adam-audio.com/en/
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum