Sendt: 23 Februar 2025 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Denon AVR-X1200W og en Dali Zensor Serie med en Dali Sub E-12F . Jeg synes at jeg "aldrig" har fået den Sub til at spille
fornuftigt . Jeg mistanker også at den Sub fejler noget fra dag 1 af , men ved det ikke , eller så er det en fejl 40. Min Denon har 2 Sub
tilslutnings muligheder ( Sub1 og Sub 2 ) Min Dali Sub E-12F har 3 indgange , en venstre og en højere og en LFE ! Jeg fik dengang fra Hifi
klubben et LFE kabel med , så vidt jeg kan huske skulle dette kabel går fra Denon Sub 1 til Dali Sub LFE . Men netop her er problemet . Sider
denne kabel i LFE , er denne Sub helt død , ingen lyd , ingen Test lyd .....bare musse stille . Når jeg så flytter kabel over i venstre/højere
fungere den Subwoofer , i hverfald giver den lyd fra sig (også under Testlyd) . Hvorfor virker den LFE ikke ? Er denne LFE indgang ikke
beregnet til dette kabel ? Lige nu har jeg det kabel i højere indgang i Sub , og den virker ok synes jeg . Men hvorfor virker LFE ikke , og
hvorfor har den sub højer/venstre indgang , hvis kabel kun har et stik ? Jeg ønsker selvføgelig at udnytte den Sub og min hjemmebio
fornuftigt , især nu hvor jeg lige har købt mig en 77 LG OLED, men hvad har jeg gjort forkert i alle de årene ? tak for hjælpen
|