| Forfatter |
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Useriøst…
Hvad syntes i om TacT prissænkelser ?
Er der en der vil stå frem og fortælle at han en uge før købte til gammel pris, og nu føler sig tørret ?
Jeg finder det helt uforståeligt og ville føle mig så dum, og så snydt, hvis det var sket for mig.
Man kan vel trøste sig med at de ikke falder yderligere, og derfor kan købe nu, eller ?
Eller Akustik Reality, der før håner Jeff Rolan, og nu sælger samme produkt og med samme nummer ? 501.
Tænk hvis man ugen inde havde ladet sig overtale til at købe en til 74000.- mere, for derefter at se, at nu kunne man ha’ sparet dem (jeg ved godt de IKKE er 100% ens, men hans argumentationen er da helt til hundene)
Jeg er måske lidt naiv, og tak for det ! men der må da være nogen der føler sig snydt så vandet driver.
Er der en der er hoppet på, som vil stå frem ?
mvh
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig omkring Tact, lidt en svinestreg! og jeg synes at folk der har købt inden for det sidste halve år skal have de penge retur! Kom nu Hi Fi klubben!
Hvad er det med AR?
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må i sgi lige holde op. Det gælder ethvert produkt at der kommer prisændringer lige pludselig. Hvad så hvis det var en prisstigning? skulle man så også hive fat i de gamle kunder og bede dem betale dif'en? En prissænkelse kommer for at gøre et produkt mere attraktivt for folk eller for at signalere at nyt er på vej, ikke for at få tidligere kunder til at få ondt i røven over at det nu kan købes billigere. Man skal købe noget når man vil ha' det, og så vurdere om det matcher ens pengepung ellers skal man lade være. Ellers kan man jo blive ved for det med priserne gælder jo ikke kun hifi, men også kameraer, computere, brødristere osv.
Vær glad for det du har købt, for da du gav den på tidspunktet fulde pris må du jo have ment at produktet var pengene værd.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt sagt Søren
/U.
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Godt sagt Søren
/U. |
|
|
Jamen jeg kan sgu blive så pissed over at folk har så travlt med den slags. Man kan fandeme ikke engang slippe afsted med at gøre priserne sjovere uden at der er nogle der øffer over det også...
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren M skrev:
|
Nu må i sgi lige holde op. Det gælder ethvert produkt at der kommer prisændringer lige pludselig. Hvad så hvis det var en prisstigning? skulle man så også hive fat i de gamle kunder og bede dem betale dif'en? En prissænkelse kommer for at gøre et produkt mere attraktivt for folk eller for at signalere at nyt er på vej, ikke for at få tidligere kunder til at få ondt i røven over at det nu kan købes billigere. Man skal købe noget når man vil ha' det, og så vurdere om det matcher ens pengepung ellers skal man lade være. Ellers kan man jo blive ved for det med priserne gælder jo ikke kun hifi, men også kameraer, computere, brødristere osv.
Vær glad for det du har købt, for da du gav den på tidspunktet fulde pris må du jo have ment at produktet var pengene værd.
|
|
|
den TacT er kommet med er tæt på 50% sænkning. nok ikke noget der bare kommer pludseligt, men planlagt over en tid. der er intet ændret, der er ikke kommet nye modeler, eller andet. bare pludselig 50% fast rabat. det er noget andet med pc osv osv. og ikke så tit 50% prisfald. så den mener jeg ikke holder. men så kan du og jeg jo bare være glade for at vi ikke er blevet tørret. men tror du vi have se på samme måde på det. hvis vi havde ? næppe.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Jeg er helt enig omkring Tact, lidt en svinestreg! og jeg synes at folk der har købt inden for det sidste halve år skal have de penge retur! Kom nu Hi Fi klubben!
Hvad er det med AR? |
|
|
Jeg synes du selv skal starte en hifi butik der giver et halvt års prisgaranti! Regn dog ikke med at jeg vil købe aktier i dit firma. . . . . __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
|
|
|
He he, nej ik mange der brokker sig over nedslag i pris...
men det er så endnu en grund til at holde sig fra produkter af tvivlsom oprindelse 
men ville os selv blive pissed over en nedsættelse i den størrelse.. og er bestemt ik fedt for dem der lige har købt til gammel pris..
ville da os være sjovt at høre fra nogen der måske var blevet rådet til at vente et par uger med at købe, hvis der er sådan nogle ?
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
|
|
|
Søren M skrev:
Jamen jeg kan sgu blive så pissed over at folk
har så travlt med den slags. Man kan fandeme ikke engang slippe
afsted med at gøre priserne sjovere uden at der er nogle der øffer
over det også... |
|
|
Jeps, men man kunne selvfølgelig også bare lade hifiklubben stikke
differencen i lommen...
/U.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
|
Hvad er det med AR?
|
|
|
Helt ærligt, nu må i tørre øjenene og stoppe alt det flæberi!!
Husk nu på at det er TACT der har sænket priserne!! Skulle Hifiklubben så bare alligevel beholde de gamle priser og derved score en kæmpe profit?? Så ville folk da for alvor begynde at tude! Det virker som om, at lige meget hvad hifiklubben gør så; "er det bare for dårligt!"
Istedet skal man da glæde sig over at få nogle lækre produkter til lavere priser! Og jeg er nu ret sikker på (efter de talrige gode oplevelser jeg har haft med klubben på Åboulevarden), at folk der har købt Tact for kort tid siden, enten er blevet "advaret" på forhånd om prissænkningerne, eller har mulighed for efterfølgende, at gå ned i butikken og få sig en snak med dem.
Og til sidst, dette afskiller sig jo på ingen måde fra de ordinære udsalg. Folk køber en vare i november eller december måned og prisen falder drastisk i januar måned ved udsalget.
Det er altså ingen grund til at tude her! Spis en kiks! 
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg spurgte blot til, om der var nogen der var blevet tørret der ville stå frem, og fortælle om hvordan de havde det.
jeg vil da nu, tænke mig en ekstra gang om, før jeg køber f.eks. TacT eller AR. Man aner jo ikke om man en uge efter for det til ½ pris.
så ha' i bare jeres HD'er og MBA'er i fred. jeg mener bare det sætter et navn i et lidt dårligt skær 
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Raskolnikov skrev:
|
Hvad er det med AR?
|
|
|
Husk nu på at det er TACT der har sænket priserne!! Skulle Hifiklubben så bare alligevel beholde de gamle priser og derved score en kæmpe profit?? Så ville folk da for alvor begynde at tude! Det virker som om, at lige meget hvad hifiklubben gør så; "er det bare for dårligt!"
Istedet skal man da glæde sig over at få nogle lækre produkter til lavere priser! Og jeg er nu ret sikker på (efter de talrige gode oplevelser jeg har haft med klubben på Åboulevarden), at folk der har købt Tact for kort tid siden, enten er blevet "advaret" på forhånd om prissænkningerne, eller har mulighed for efterfølgende, at gå ned i butikken og få sig en snak med dem.
Og til sidst, dette afskiller sig jo på ingen måde fra de ordinære udsalg. Folk køber en vare i november eller december måned og prisen falder drastisk i januar måned ved udsalget.
Det er altså ingen grund til at tude her! Spis en kiks!  |
|
|
Kunne ikke ha' sagt det bedre selv. Bare fordi der her er tale om nogle tusser så er den procentvise "rabat" ikke anderledes end et supertilbud i aldi eller magasin.
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Raskolnikov skrev:
|
Hvad er det med AR?
|
|
|
Det er altså ingen grund til at tude her! Spis en kiks! 
|
|
|
så så Mulle 
hvis de har sagt kom tilbage lidt senere så ok, men jeg efterlyser blot hvordan der er nogen der har det med det. Hvis de altså har købet TacT eller AR, for kort tid efter, at finde ud af, at de er ved at dø af grin hende i forretninge 
så æd selv din slappe våde tude kiks, og vent og se om der er nogen der føler sig en smule snydt 
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes da at det er super at priser bliver sænket. Desuden ved man da som køber at prisen på et tidspunkt bliver lavere for de fleste produkter.
Desuden er NAD top afspiller også lige faldet. Fra 10k til 5k. Det er sgu da rart for det er en rigtig god afspiller, og især til 5k.
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD NU KÆFT....
jeg prøver igen:
er der nogen der har købt Tact eller AR, uden at de fortalte dem, at de var bekendt med, at der inden længe kunne spare mange penge.
jeg ved ikke hvordan jeg eller skal stille spørgsmålet 
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med Nad og Denon i klubben kan det vel afskrives med at det er ældre modeller, som nogen måske vil påstå var højt prissat i forevejen..
Men tact og AR havde jeg da ik ligefrem troet ville falde i pris, men er jo en god måde at komme ind på markedet på..
Kan heller ik se hvordan klubben skulle være ansvarlig for kunder der har købt til den gamle pris..
men en spændende tråd og kunne være sjovt at høre fra dem der har købt, hvad de fik at vide hvis noget.. istedet for alle dem der straks skal forsvare deres klub 
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv til den nedsatte pris, kan I være sikre på, at HIFI Klubben tjener fedt på en TacT. At de så tidligere har solgt den til den dobbelte pris betyder bare, at de tidligere har taget en svinene høj avance. Ikke underligt, at man kan købe Denon og de andre mærker fra denne kæde væsentlig billigere i udlandet. Selv påstår HIFI Klubben at det skyldes den gode service i Deres butikker.... ja ja... så tror vi på den, og så den med julemanden... men så heller ikke mere.... Rådgivningen i HIFI Klubben er efter min mening helt oppe på niveau med både EL-giganten, Merlin og FONA. Godt gået!
Jeg sammenligner i øvrigt denne nye prispolitik med den McDonalds fører. Kig eks på en Big Mac menu: Jeg har flere gange oplevet, at McD reklamerer med lavere priser. Altid noget med at de er ui godt humør, og synes det skal være billigere at spise Deres lækre mad. Så falder prisen på en Big Mac menu til 39,75. I de efterfølgene par år stiger priserne langsomt, så folk ikke lægger mærke til det. I går da jeg sidst besøgte familierestauranten kostede omtalte menu 47,75. Så mit bud er, at McD snart melderud om, at nu skal det være billigere at spise lækker burgermad. Og så kommer det kæmpe prisfald, som tiltrækker en masse opmærksomhed. Wow det er billigt. De to næste år kan vi så vænne os til langsomt stigene priser, indtil næste rabatkampagne.
Skal lige nævne, at jeg på ingen måde har noget imod McDonalds. Absolut ikke. Ganske vist er maden ensformig, og man når lige at mærke svingdøren smække en i røven på vej, så er man sulten igen. Men.... Man ved hvad man får, uanset hvor i verden man bestiller (næsten). Og dagen derpå... fremragende kur mod uindbudne tømmere!!!
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
Med Nad og Denon i klubben kan det vel afskrives med at det er ældre modeller, som nogen måske vil påstå var højt prissat i forevejen..
Men tact og AR havde jeg da ik ligefrem troet ville falde i pris, men er jo en god måde at komme ind på markedet på..
Kan heller ik se hvordan klubben skulle være ansvarlig for kunder der har købt til den gamle pris..
men en spændende tråd og kunne være sjovt at høre fra dem der har købt, hvad de fik at vide hvis noget.. istedet for alle dem der straks skal forsvare deres klub 
|
|
|

lyt til Live21, han har forstået det 
og jer andre, prøv lige at sætte jer i deres sted (hvis der er nogen) som fredag betaler 15000 for en Tact, for om mandag se at nu koster den 9000.- jeg ville sgu hænge lidt med mulen. men jeg er måske heller ikke så storsindet som jer andre 
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men.. kan man ikke bare aflevere den tilbage om mandagen. Få et tilgodebevis på de 15.000,-. Og køb så en ny samme dag til 9.000,-. Så er problemet jo løst.... værre er det for dem, som købte endnu tidliligere.
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Principielt har forhandleren vel ingen forpligtigelse til at tage apparatet tilbage, med mindre aftale om dette er indgået. Det er så en fordel ved nethandel. der kan du aflevere hele møget tilbage i en sort affaldssæk optil en måned efter køb.
|
| Til top |
|
| |