Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 22:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Harmonic Technology (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kresten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Jeg vil høre, om disse kabler virkelilg er så gode, som anmeldelserne siger. Jeg overvejer "truth" og et af deres biwire-kabler. Erfaringer ønskes, gerne i kombination med rør

Mvh Kresten
Til top Vis Kresten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kresten Besøg Kresten's Websted

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Kresten skrev:
Jeg vil høre, om disse kabler virkelilg er så gode, som anmeldelserne siger. Jeg overvejer "truth" og et af deres biwire-kabler. Erfaringer ønskes, gerne i kombination med rør

Mvh Kresten

Undskylder for OffTopic, men kender du nogle online forhandlere af de kabler??

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Kresten
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Nej ikke umiddelbart, men mon ikke du kan få en aftale med www.audioconcept.dk i Aalborg. De er både venlige og kompetente, og mon ikke du kan aftale et eller andet med dem?

Mvh Kresten
Til top Vis Kresten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kresten Besøg Kresten's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Jeg benyttede dem med succes i forbindelse med testen af Pathos Logos. Det var dog i "Fantasy"-udgaven med bi-wire, og de har en rigtig god og ganske neutral lyd i den forstand at de ikke går ind og giver en federe bas eller lægger et slør over diskanten. Der er faktisk rigtigt godt med hul igennem, og til prisen kan man vist ikke klage!

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Kresten skrev:
Nej ikke umiddelbart, men mon ikke du kan få en aftale med www.audioconcept.dk i Aalborg. De er både venlige og kompetente, og mon ikke du kan aftale et eller andet med dem?

Mvh Kresten

Ja de har dem da, takker for linket

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Kresten
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Jeg benyttede dem med succes i forbindelse med testen af Pathos Logos. Det var dog i "Fantasy"-udgaven med bi-wire, og de har en rigtig god og ganske neutral lyd i den forstand at de ikke går ind og giver en federe bas eller lægger et slør over diskanten. Der er faktisk rigtigt godt med hul igennem, og til prisen kan man vist ikke klage!

Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren.

Mvh Kresten

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Det ser sku meget gode ud. Måske man skulle prøve dem af...
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Det ser sku meget gode ud. Måske man skulle prøve dem af...

Nu kan man jo ikke bedømme kablers lyd ud fra designet, men jo - de er ganske pæne at se på. Kvalitetsniveauet er ret fornuftigt bl.a. med rigtigt gode stik monterede osv. Jeg kan sagtens anbefale at give dem et lyt...

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Kresten skrev:
Ronin skrev:

Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren.

Mvh Kresten

Så går du ihvertfald ikke helt gal i byen. Hvilke højttalere benytter du på Classic´en?

Kresten
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Kresten skrev:
Ronin skrev:
Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren. Mvh Kresten

Så går du ihvertfald ikke helt gal i byen. Hvilke højttalere benytter du på Classic´en?

Jeg benytter mine selvbyggede højttalere med Thiel diskant og to stk. 10" bassser. De lyder fedt lige nu, men jeg glæder mig til at sætte nye kabler til samt en Roksan Caspian CD afspiller, især da du siger, at det er gode kabler.

Mvh Kresten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes