Forfatter |
|
Kresten Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil høre, om disse kabler virkelilg er så gode, som anmeldelserne siger. Jeg overvejer "truth" og et af deres biwire-kabler. Erfaringer ønskes, gerne i kombination med rør
Mvh Kresten
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kresten skrev:
Jeg vil høre, om disse kabler virkelilg er så gode, som anmeldelserne siger. Jeg overvejer "truth" og et af deres biwire-kabler. Erfaringer ønskes, gerne i kombination med rør
Mvh Kresten |
|
|
Undskylder for OffTopic, men kender du nogle online forhandlere af de kabler??

|
Til top |
|
|
Kresten Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej ikke umiddelbart, men mon ikke du kan få en aftale med www.audioconcept.dk i Aalborg. De er både venlige og kompetente, og mon ikke du kan aftale et eller andet med dem?
Mvh Kresten
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg benyttede dem med succes i forbindelse med testen af Pathos Logos. Det var dog i "Fantasy"-udgaven med bi-wire, og de har en rigtig god og ganske neutral lyd i den forstand at de ikke går ind og giver en federe bas eller lægger et slør over diskanten. Der er faktisk rigtigt godt med hul igennem, og til prisen kan man vist ikke klage!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kresten skrev:
Nej ikke umiddelbart, men mon ikke du kan få en aftale med www.audioconcept.dk i Aalborg. De er både venlige og kompetente, og mon ikke du kan aftale et eller andet med dem?
Mvh Kresten |
|
|
Ja de har dem da, takker for linket 
|
Til top |
|
|
Kresten Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jeg benyttede dem med succes i forbindelse med testen af Pathos Logos. Det var dog i "Fantasy"-udgaven med bi-wire, og de har en rigtig god og ganske neutral lyd i den forstand at de ikke går ind og giver en federe bas eller lægger et slør over diskanten. Der er faktisk rigtigt godt med hul igennem, og til prisen kan man vist ikke klage! |
|
|
Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren.
Mvh Kresten
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sku meget gode ud. Måske man skulle prøve dem af...
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Det ser sku meget gode ud. Måske man skulle prøve dem af... |
|
|
Nu kan man jo ikke bedømme kablers lyd ud fra designet, men jo - de er ganske pæne at se på. Kvalitetsniveauet er ret fornuftigt bl.a. med rigtigt gode stik monterede osv. Jeg kan sagtens anbefale at give dem et lyt... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kresten skrev:
Ronin skrev:
Jeg benyttede dem med succes i forbindelse med testen af Pathos Logos. Det var dog i "Fantasy"-udgaven med bi-wire, og de har en rigtig god og ganske neutral lyd i den forstand at de ikke går ind og giver en federe bas eller lægger et slør over diskanten. Der er faktisk rigtigt godt med hul igennem, og til prisen kan man vist ikke klage! |
|
|
Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren.
Mvh Kresten |
|
|
Så går du ihvertfald ikke helt gal i byen. Hvilke højttalere benytter du på Classic´en? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Kresten Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Kresten skrev:
Ronin skrev:
|
|
Og jeg skal selv sætte dem til Pathos Classic One, så jeg takker meget for kommentaren. Mvh Kresten |
|
|
Så går du ihvertfald ikke helt gal i byen. Hvilke højttalere benytter du på Classic´en? |
|
|
Jeg benytter mine selvbyggede højttalere med Thiel diskant og to stk. 10" bassser. De lyder fedt lige nu, men jeg glæder mig til at sætte nye kabler til samt en Roksan Caspian CD afspiller, især da du siger, at det er gode kabler.
Mvh Kresten
|
Til top |
|
|