| Forfatter |
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 05 Juni 2004 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Er der nogen der har hørt denne meget billige og meget flotte cd-afspiller fra Hifi-klubben? Er der evt. nogen der har idéer til modifikationer, man kunne lave for at få den frem i skoene?
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ked af at der ikke er nogen der har guldkorn til denne tråd, men skidt pyt...
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 20 Juni 2004 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ville da være rart, hvis nogen gad at smide deres eget indtryk af denne model ud på forumet! Der må være nogle der har denne model stående eller evt har hørt den og valgt den fra, da de skulle ud og købe ny cd-spiller? Jo den får da rigtigt flotte resultater i div. tests - men hvad mener i?
Jaja jeg kan jo bare selv tage ud at høre den, men det sliger jo ikke ngt. om hvordan den passer m mit udstyr - og den er nok også lidt svær at have med på cyklen...
- det jeg mangler er bare et fingerpej om hvordan den ca. spiller - så kan jeg jo selv konkludere om jeg vil have den med i mine overvejelser fremover
|
| Til top |
|
| |
clh1997 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft min Cambridge Azur 640 i ca. 2 mdr. Den spiller fint, har god finish, virker solid og jeg synes den er et godt køb til prisen.
2 - meget små - anker:
- Intet hovetelefon-udtag
- cd-skuffen "spærrer" for fj-betj.-modtagelse når den står åben (og maskinen er placeret lavt)
Dette er som sagt småting - jeg har ikke problemer med at anbefale den til andre der ønsker en velspillende, "no-nonsense" cd-afspiller i den overkommelige prisklasse.
(Spiller sammen med ældre H/K Citation for-/effekt-forstærker samt et par Monitor Audio 2-vejs højtt.)
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK! - tak for svaret!
Til prisen overlever man vel nok, men hvordan lyder den så? Nogle specielle karakteristika for Cambridge Azur lyden?
Har set den blive rost til skyerne for lyden i div. tests, men jeg er lidt skeptisk over for den slags (hvad får ikke gode anmeldelser for tiden...?). Jeg ville derfor meget gerne høre din/jeres mening.
Mvh Krikstar
|
| Til top |
|
| |
tadman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 438
|
| Sendt: 28 Juni 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
|
Hej alle sammen.
Er der nogen der har hørt denne meget billige og meget flotte cd-afspiller fra Hifi-klubben? Er der evt. nogen der har idéer til modifikationer, man kunne lave for at få den frem i skoene?
Ja, jeg har købet en i Roskilde afdelingen. Fed spille, som er glat og har en meget naturlig lyd. Opsamplingen er efter min mening virkelig et hit. Kan varmt anbefales. Har hørt velanskrevne cd afspillere til ca. 10.000 kr som ikke var ligeså gode.
Tadman
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
michaelv Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 22 September 2004 kl. 03:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jbl-Ti-5000
Jeg er ved at lytte til min fik den faktisk idag og den spiller utroligt til prisen.
Da jeg kommer fra vinyl verdenen og dette er min første cd-spiller kan jeg
kun sige , du skal simpelhent prøve denne.
Den SKAL spille i ca 100 Timer før den åbner helt op for lyden....
PS ! Hvad slags musik spiller du ???????
MVH
Michael....
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 September 2004 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
tilspilning af en cd afspiller?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Mravn Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 23 September 2004 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
har haft en hjemme lyder rigtigt godt men min larmede for meget til at jeg ville beholde den (drevet) håber at det er en fejl
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik hørt den nede i hifiklubben, men kunne nu lidt bedre lide deres nad i samme prisklasse. Hørte den med nad 352 forstærker og B&W højttalere, så måske det ville have set anderledes ud hvis det var på mit eget anlæg!
|
| Til top |
|
| |
anderspj Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 23 September 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
| tilspilning af en cd afspiller? |
|
|
Ja, så har man hørt det med - det ligger vel i tilspilning af de elektroniske komponenter. Hvis et kabel skal tilspilles, skal enhver anden elektrisk ledende genstand det vel også.
Det vil vel også sige at en mp3 afspiller skal spilles til...
Tja, hvem ved, en cd skal måske også spilles til for at alle bits'ne bliver rystet ordentlig på plads...
|
| Til top |
|
| |