Bruger siden: 02 December 2003
Status: Offline Indlæg: 139
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
Er det muligt at køre med B&W nautilus 802 med en pathos logos effektforstærker i surround... De højttalere er bare dejlige... Nautilus 802 som fronter og nogle baghøjttalere på et senere tidspunkt... Jeg havde forestillet mig at man kunne køre med en denon surroundforstærker og så pathos logos til at forstærke nautilus'erne. Ville det virke godt. Jeg har ikke det vilde budget...
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
Hvad med de nye fra acoustic reality, deres effektforstærkere er på 500 watt(250 watt i 8 ohm) burde sådan en til hver ikke være nok... De er baseret på icePower...
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
Jeg har ikke erhvervet mig nautilus'erne fordi jeg ville høre hvilken effekt der skal bruges til. Kunne ikke forestille mig de vil lyde godt med en denon surround receiver på 90 watt. Ved det selvfølgelig ikke
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
den nye 5 kanals fra Pathos, på pathos hjemmeside står:
May 2004 This month Pathos will bring their first multi-channel amplifier into the market. As always, Pathos has again chosen an "unorthodox Approach". An innovative layout of the five identically power amps gives it 2x450 or 5x130 into 8 Ohm. Flexibility and maximum performance in both five- and two-channel mode.
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
som du kan se er den ret fleksibel, både til stereo og f kanal - jeg tror den vil kunne opfylde dine behov. Kunne forestille mig den fordoblede i 4 ohm
Bruger siden: 12 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 222
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
stripclubjunkie skrev:
Er det muligt at køre med B&W nautilus 802 med en pathos logos effektforstærker i surround... De højttalere er bare dejlige... Nautilus 802 som fronter og nogle baghøjttalere på et senere tidspunkt... Jeg havde forestillet mig at man kunne køre med en denon surroundforstærker og så pathos logos til at forstærke nautilus'erne. Ville det virke godt. Jeg har ikke det vilde budget...
En prisrimelig løsning kunne være Sunfires Ultimate Receiver (testet her på siden)
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
Fandt en hjemmebif på google der havde nautilus 802 som fronter... Han brugte følgende amp... Den er fra parasound og koster 2200 dollars... Burde den kunne klare dem...
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
De store mono trin i parasounds HALO serie, blev sidste år valgt til Stereophile's amp of the year... DE ER I FORHOLD TIL KVALITETEN relativt billige...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum