Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony WEGA Plasma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Status: Offline
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Jeg er hooked på at købe en plasma-skærm indenfor de næste måneder, og da jeg har været ekstremt glad for mit CRT Sony WEGA, er jeg ret interesseret i deres plasma skærme. Nogen der har testet dem, sammenlignet dem med andre plasma-skærme?

De er stadig for dyre til at jeg vil købe et, (38.000 for et 37" vist det billigste her i DK). Jeg faldt til gengæld over et firma der annoncerer på DBA.DK, men deres priser virker virkelig suspekte. Check lige det her link:

http://www.labatrista.com/plasma_6.htm

3.000 Euro for 42" udgaven. Men men men.. det ser jo ud til at det er NTSC udgaven, så det er vel ikke ret interessant at have stående her i DK, med mindre man kun vil se NTSC DVD film eller lign. på det...? Det har jo heller ikke SCART indgang eller noget som helst, så det er vel kun hvis man skal køre NTSC progressive scan man kan bruge det til noget...

Til top Vis Simon Ravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Ravn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes