| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser da lovende ud, specielt designet er pænt, men jeg tror nu stadig på det gode gamle ordsprog om at man får hvad man betaler for. Eksempelvis er jeg uden at have sammenlignet de to, ikke i tvivl om at Pioneer´s nye DV-370 er klart bedre, og den fås til 999kr. Omvendt tror jeg ikke at der findes nogen dvd afspillere i prisklassen under 1500 som kan hamle op med Pioneer maskinen.
MVH
Jacob V.
|