Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 17:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hifi-link og Hifi4all.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Det virker lidt besynderligt den måde disse to sider kører "parløb" på. Samme nyheder, samme initiativer (nu med 2 versioner af en ny hifi-årbog)....det virker som om en fælles indsats ville bære mere frugt. Der er jo ved flere lejligheder fortalt om brug af alle weekender/fritid til vedligehold. En fusion ville give mere fritid og een bedre side....

Nogen der ved hvorfor det ikke er sådan? Er det banale stridigheder (hvem er bedst, hvem kom først, etc.), eller ligger der andre grunde bagved??

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har den slemme og grumme mistanke at det er een og samme persongruppe der styrer begge sider. Selvom den ene er fra Åååålbooooårg. På den måde kan de nemt styre hvilken side der er fedest og samtidig give konkurrenter indtryk af at markedet er fyldt op.

Og der er jo åbenbart ikke mange penge at tjene ved sådan en side.

Der er dog en pæn forskel på det indholdsmæssige i de to sites. Fronten er nok meget ens, men gæsterne og det de skriver er meget forskelligt. Der er mange stive ingeniører på LINK siden. SOm iøvrigt lige har fået sitekilleren Jonas Bojer ind som skrivende medlem. Han turer selvfølgelig frem i vanlig stil, men det skægge er at de slet ikke reagerer som mange reagerede her. Specielt Miju.

Så godt den nyligt opreklamerede overgang til at blive styret af et stort IT-hus, men jeg er sikker på det nærmere er den visse død, end det er den store frelse for en fritstående site.

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Skorpio skrev:

Det virker lidt besynderligt den måde disse to sider kører "parløb" på. Samme nyheder, samme initiativer (nu med 2 versioner af en ny hifi-årbog)....det virker som om en fælles indsats ville bære mere frugt. Der er jo ved flere lejligheder fortalt om brug af alle weekender/fritid til vedligehold. En fusion ville give mere fritid og een bedre side....

Nogen der ved hvorfor det ikke er sådan? Er det banale stridigheder (hvem er bedst, hvem kom først, etc.), eller ligger der andre grunde bagved??

VI er da bedst!!

jeg synes at kunne se på hifilink's udvidelse, at det er først her på det sidste man har villet tage sig sammen til at gøre noget ved siden.
Ellers har man fra HIFI4ALL.DKs side, hele tiden set løbende opdateringer, nye tiltag og forbedringer. på trods af, at det hele tiden har været de samme mennesker, med begrænset kapital, der har stået for udviklingen af siden.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

De to sites har intet med hinanden at gøre.

HIFI4ALL.DK har en faglig redaktion, som yder en redaktionel indsats både hvad angår nyheder, artikler, anmeldelser osv.

Vi sælger ikke direkte adgang til vores nyhedssektion og kan derfor selv vælge det indhold, der præsenteres. Hermed slipper vi for mange reklamesøjle-indlæg.

PÅ HIFI4ALL.DK laver vi også al programmeringen selv.. og er altså både ASP OG Hifi-nørder !!!

Men ellers har du ret - 2 + 2 kan ofte blive til 5 !!

Cheers

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

Jeg har den slemme og grumme mistanke at det er een og samme persongruppe der styrer begge sider. Selvom den ene er fra Åååålbooooårg. På den måde kan de nemt styre hvilken side der er fedest og samtidig give konkurrenter indtryk af at markedet er fyldt op.

Det er godt nok en festlig teori. Karteldannelse på hifiportal-markedet. Det må simpelthen meldes. Jeg kan næsten ikke sidde for bare harme. Kommissionen må tage affære, koste hvad det vil.

Men jeg har da selv tænkt over, hvorfor der ikke er en side.

Mvh.

Frederik

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Kort sagt: hifilink er kedelig.

Det virker som om medlemmerne/debatørerne tør/må/bør ikke skrive, hvad De mener. Jeg synes ikke, jeg kan finde en positiv-prøvekerende tråd, som vækker nysgerrighed og interesse hos læseren (Jeg tænker på mig selv)

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes