Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 07:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD vs PLASMA vs PROJEKTOR (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
smily
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 16 Juni 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Foranlediget af de mange kloge svar jeg fik på mit først indlæg hører, jeg og sikkert også mange andre gerne hvor man får mest for pengene.

Jeg har set film på LCD, plasma og projektor og umiddelbart synes jeg man får mest for pengene ved køb af en projektor da man jo afhængig af stuens størrelse kan få ganske mange tommer. Når jeg sammenligner LCD synes jeg da også helt klart disse skærme er langt skarpere en Plasma - men de kommer jo endnu ikke i 42".

Kort fortalt, skal man investere i LCD, Plasma eller projekt med henblik på at afsætte ens hårdt optjente knaster i det rigtige produkt - dvs. det produkt hvor man får den største hjemme biograf oplevelse?

Til top Vis smily's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af smily

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Hej

Svært for andre at sige - det kommer jo an på, med hvilket produkt du får den bedste "hjemmebio" oplevelse.

For mit eget vedkommende, kan kun en projektor give den rigtige biograffornemmelse med det store billede. For at opnå suspension of disbelief - dvs. fornemmelsen af at være "omkranset" af filmens billedside er et stort billede nødvendigt.

Når det er sagt, er det måske ikke sikkert at du er til projektorer, men fladskærme om det så er plasma eller lcd. Den eneste måde du kan vurdere hvad der er rigtigt for dig, er at se det med dine egne øjne, så kom ud af døren. 

Du kan f.eks. se projektorer i Tapeconnection (de mest hotte pt) og plasma/lcd skærme i de fleste AV butikker i Århus.

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes