| Sendt: 01 Juli 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Alle
Hvilket lydkort skal man vælge til HTPC brug ?
jeg går udfra at i kører med Optisk eller coax ud ?
det skal vel være digital fra HTPC og over i forstærkeren.
mit SB live kort har digital ud men det ligner et minijack stik.... :(
Hvad bruger i ??
MVH
Peter
|