Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: HDTV kommer snart (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kurt Møller
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2004
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

xxxxxxxxxx
Til top Vis Kurt Møller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt Møller
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Yes! Cool!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Mullefar
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2003
Status: Offline
Indlæg: 63
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Hvilke tv kan håndtere HDTV.?????
Til top Vis Mullefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mullefar
 
Kurt Møller
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2004
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

xxxxxxxxxx
Til top Vis Kurt Møller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt Møller
 
Oligru
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 317
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Glem ikke at de fleste af de ny hjemmebio projektorer der bliver solgt rigtigt mange af i øjeblikket har opløsning skabt til 720p HDTV standarten, nemlig 1280x720.

Oliver

Til top Vis Oligru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oligru
 
Mullefar
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2003
Status: Offline
Indlæg: 63
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

loewes nye tv har ægte HD.

Efter lidt Check op på nettet

Til top Vis Mullefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mullefar
 
Binnerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1008
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Der er som sagt adskillige projektorer der kører ægte 720p, men endnu flere kan tage HDTV signal - min Z1 kan tage HDTV, selvom den ikke har den naive opløsning.

Tillige kan de fleste Plasma og LCD tv vel tage HDTV signal, også selvom de ikke har opløsningen?

Så er spørgsmålet så - der findes også en Euro1080 satellit, og det ser nu ud til at der kommer flere - hvordan tager man dem ned? - Hvilken receiver kan tage disse signaler?



__________________
Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere

My Movies - Media Center Film Applikation
Til top Vis Binnerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Binnerup
 
Oligru
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 317
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Ja det kunne være interessant at finde ud af hviken reviever man skal ud og investere i eller skal man måske binde sig til et eller andet super dyrt abonnoment.

Med hensyn til min kommentar vedr. 720p opløsningen. Det er jo på disse maskiner man vil opleve den største forskel.

Oliver

Til top Vis Oligru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oligru
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes