| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Højtalere og forstærkere samt kabler er en fordel at købe brugt... disse slides ikke nævnebærdigt og så er de ( højtalerne spillet til!!)
Mekaniske ting som cd maskiner mm. kan være tricky... men jeg har dog ikke negative erfaringer med dette så længe det ikke er mere end et par år. gammelt..
Har købt en Denon DCD3560 brugt... denne havde 12 år på "bagen" og skulle have ny laser, justeres og smøres samt skiftes drivremme til skuffe mekanismen..... (dette var jo at forudse!..) men så var/er den så god som ny!! og skal nok holde de næste 10 år eller mere!!.....
Såååå... brugt er ik så ringe at kikke nærmere på endda!!
Her er muligheden for at få dobbelt ( eller mere )så godt som man ellers ville have kunne få til samme penge!!..
Og man er næsten dum, hvis man ikke først lige prøver at finde de kabler man ønsker brugte!! før man vader ind i nærmeste butik der føre disse og smider ny prisen efter dem!!...
Så se dig godt om på brugt markhederne.. ( før du fare ud og går i "butikker")
Du kan eventuelt gå ud og lytte i div. butikker og så se om du kan få fat i det second hand!? til langt billigere penge..
OK!! eneste ulempe er ingen eller begrænset garanti!!.. det kan så være en faktor... tar man chancen eller????
Jeg har købt ALT! mit brugt!! eller som DIY.... og sparet en masse!1
Tjaa... jeg ville fdaktisk ikke have haft noget nær det jeg har nu hvis jeg ikke havde købt brugt!!...
Med familie og børn mm... er udgifter mm. ik lige pt. til de store udskrivninger på hifi området!! ..
Men gennem brugt markhed har jeg fået det jeg faktisk ville have og det til det jeg reelt havde at bruge rent økonomisk..
mvh. __________________ M.
|