Nu har jeg brugt forummet passivt i lang tid med de ulæmper det indebærer så nu vil jeg starte med at vise hvad jeg har.
Alt det gamle HI-FI med store tunge "festhøjtalere" o.s.v er nu blevet skiftet ud med mere fikse komponenter.'
Tv Sony KV-36FX66E
Forstærker Sony STR-DB790 6,1
Dvd Sony DVP S335 en ældre sag som bruges når jeg ser NTSC film på projektor!!!! mere om det i et andet forum
Parabol Humax 5350 gode billeder/lyd på projektor trods compusive
Video Hitachi FX770E Den er der bare for en sikkerheds skyld + se fjernsyn på projektor (dårlig kvalitet)
Dvd Yamakawa 285VGA Den bruger jeg når jeg skal se dvd på projektor i YUV opsætning da projektoren kun har composive/svhs og RGB. Den virker kun ordenligt når jeg i opsætningen sætter den til YUV/progressive scan og afspiller PAL dvd'er (så har jeg til gængæld også et fremragene flimmerfrit billede) Ved NTSC dvd'er er billedet lige så godt men underteksterne er dårlige.Det kan vi vel diskuterer i et Yamakawa forum.(den var billig og man får vel hvad man betaler for,det var lige så meget for at prøve det)
Remote Kameleon 6 Jeg har skrevet et lille brugerindlæg i andet forum
Projektor Davis DPB 1200 LCD en klump på 11 Kg. med et fremragene billede (1200 ANSI)
Højtalere Jamo E8 serie
Subwoofer Jbl PB10
Højtalere Paradigm Til 6.1 bag
Ang. højtaleropsætning
Fronthøjtalerne er biwiret i A g B udgangene (Jeg brugte Omaha Beach til at teste hvad det er bedst og denne løsning var suveræn)Kablerne(som jo ikke er så vigtige i et discount anlæg som dette) er et sæt monster med 4 ledere for den praktiske tilslutnings skyld.
De 2 Jamo diapollignene sidder i loftet og er tilsluttet som surround.
De 2 Paradigm diapollignene baghøjtalere er sat til den 6 kanal og spiller ud til hver side.(man skal passe på ikke at ty til fejlen med at skrue for højt op for baghøjtalerne)
Til sidst: Jeg kender ikke rigtig andre med anlæg så jeg vælger naivt at tro at mit setup er godt,det lyder ihvertfald forygende.(jeg ved da godt at der findes anlæg der er meget meget bedre og håber da også at jeg kommer med på vognen en dag)
Fjernsynsmode

Projektormode

Sony STR DB790 6.1 Selvfølgelig med de originale klistermærker!

Yamakawa 285VGA
Projektor Davis Dipoler!! i loft og på væg

Kameleon 6