Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 08:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: K: Projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
danniman2002
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg leder efter en projektor til en ca. 8000,- (+ -). Jeg er totalt nybegynder, men har søgt lidt herinde og læst mig frem til at panasonic ae300 skulle være sagen i den prisklasse, så det er mest den jeg er på udkig efter, men jeg er åben for gode forslag. Jeg har dog kigget på AE500 og Sanyo Z2, men de desværre lidt for dyre til mig. Den skal hovedsagligt bruges til at se dvdfilm på, så en native 16:9 (tror jeg nok det hedder) er nok at foretrække. Jeg har kigget lidt på en i DBA. Den er købt i Tyskland i maj eller marts 2003 (...kan ikke lige huske det), står til 8750,- og har ca 400 timer på bagen. Sælger siger den har en enkelt pixelfejl som har været der fra starten. Er det dyrt, eller skal jeg slå til (hvis ikke den er solgt)? Gode råd og tilbud søges. Men det skal være på sjælland Smile

mvh. danniman2002

Til top Vis danniman2002's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniman2002

Niels Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret