Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 798
Sendt: 07 Juli 2004 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
Jeg vil gerne plukke enkelt-numre fra flere cd'er og gemme dem på min hard-disk til senere overførsel til cd-r.
Jeg har prøvet med EAC og Nero - de MP3 jeg laver med Nero er for ringe i lydkvalitet og hvis jeg laver WMA med Nero så forvrænger de høje toner ved afspilning både på PC og i cd-spiller. Den samme forvrængning høres når jeg bruger ExactAudioCopy.
Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
Sendt: 07 Juli 2004 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
Kan måske have noget med kopibeskyttelse at gøre ? Men hvorfor rippe til MP3 eller WMA, hvorfor ikke bare rippe dem i wav-format så lyder de da også bedre.
Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
Sendt: 07 Juli 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
lav dem til wav som lasse siger, husk nu at en kopi aldrig vil være ligså god som en brændt cd da, brænderen jo ikke brænder konstant, ligsom de gode gammel 1-2x brænder drev gjore.
Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
Sendt: 08 Juli 2004 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
Whistler skrev:
lav dem til wav som lasse siger, husk nu at en kopi aldrig vil være ligså god som en brændt cd da, brænderen jo ikke brænder konstant, ligsom de gode gammel 1-2x brænder drev gjore.
Hvilken indflydelse har det at brænderen ikke brænder konstant - mangler der noget information i kopien ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum