| Forfatter |
|
MOUSEL Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 175
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hifi4All......
Jeg har tit ønsket mig at der var mulighed for at se en længere liste over de nye indlæg.
Således ville det være nemmere og følge med i de emner der er aktuelle, uden at skulle rode rundt efter dem inde på foraet. Der er nogle gange så meget gang i antallet af nye indlæg at flere af dem bliver overset, da de forsvinder væk fra forsiden langt hurtigere end at flok kan nå at svare på dem.
Dette er bare et forslag til forbedring og skal ikke ses som nogen kritik overhovedet, for det er nemlig en fed side at i har banket op igennem de sidste par år. Håber at i kan bruge det til noget. 
Mvh Rasmus __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.....
Her er lige en lille tilføjelse, til ovenstående. Jeg kan godt se at der knap er plads til en længere liste på forsiden, men man kunne måske lave det lige som ordbogen med en liste der popper op i et nyt vindue hvis det kan lade sig gøre på den måde uden at det tager for meget af serveren. __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOUSEL skrev:
|
Hej igen.....
Her er lige en lille tilføjelse, til ovenstående. Jeg kan godt se at der knap er plads til en længere liste på forsiden, men man kunne måske lave det lige som ordbogen med en liste der popper op i et nyt vindue hvis det kan lade sig gøre på den måde uden at det tager for meget af serveren. |
|
|
Vi er i gang med en komplet oversigt, men da der er mange lister som skal sammekobles på bedst mulig måde, kræver det lidt tålmodighed, ikke alene fra admins siden (som ind i mellem bliver gal i skralden), også fra dig som bruger. Funktionen er på vej :O)
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej admin
Det var sgu gode nyheder det har jeg længe ønsket mig.
Ok jeg væbner mig hermed med tålmodighed.
Hej
Nb Jeg håber det lykkedes uden at du bliver helt gal i skralden __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
Essoxfly Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske har jeg misforstået noget, men er det ikke allerede muligt med: Aktive emner __________________ Mvh. Essoxfly.
Det er oplevelsen der tæller.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Essoxfly skrev:
Måske har jeg misforstået noget, men er det ikke allerede muligt med: Aktive emner |
|
|
jo men der er nok for lidt emner der bliver vist listen skulle gerne blive længere
med tiden 
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
Essoxfly skrev:
Måske har jeg misforstået noget, men er det ikke allerede muligt med: Aktive emner |
|
|
jo men der er nok for lidt emner der bliver vist listen skulle gerne blive længere
med tiden 
|
|
|
Det er måske nok muligt med aktive emner men det er efter min mening ikke nok med 2-3 aktive emner indenfor hver kategori. For når gryden hvirkelig er i kog herinde kan jeg i hvert fald ikke nå at surfe rundt til alle de nye indlæg inde på forumet. Derfor efterlyste jeg en længere liste som den der er på forsiden.
Jeg glæder mig til at se hvad det er at admin har gang i af lækkerier, mon ikke det er værd at vente på. __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan i så ik tage aktive emner fra de sidste 6 timer ?
|
| Til top |
|
| |
Essoxfly Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mousel. Måske taler vi forbi hinanden. Hvis du kun får 2-3 nye emner ved at bruge førnævnte, så er det fordi der ikke er flere nye. På hverdage er jeg i løbet af aftenen lige inde og kigge en enkelt gang på dette forum og med Aktive emner dukker der oftest 3-4 sider op. __________________ Mvh. Essoxfly.
Det er oplevelsen der tæller.
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Essoxfly/Live21.
Jeg ved ikke rigtigt om at vi snakker forbi hinnanden eller ej. Jeg ved godt at det er muligt at se emnerne længere tilbage. Men hvis i læser i mine indlæg er det en liste som den på forsiden at jeg efterlyser. Feks åbnet i et nyt vindue der løbende blev opdateret, som den på forsiden, sådan at jeg ikke behøver at kikke efter dem inde på forum.
Derved ville jeg være fri for at lede efter dem hvis der feks er 2-3 sider med aktive emner, som du (Essoxfly) også selv siger at der er nogen gange.
Lidt kryptisk skrevet men jeg mener selv at der er mening med galskaben. __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
den eneste forskel er vel at her bestemmer du selv hvor langt tilbage du vil se, og emnerne er opdelt efter katagori, det gør det da lettere at finde det man søger ?
en sådan liste som du efterlyser vil vel ik indeholde mere end de 30 ? nyeste indlæg ? og så kan man ik se hviken katagori de ligger under 
Tror os vi taler forbi hinanden men hvad det er Lørdag og overboen er sur 
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
den eneste forskel er vel at her bestemmer du selv hvor langt tilbage du vil se, og emnerne er opdelt efter katagori, det gør det da lettere at finde det man søger ?
en sådan liste som du efterlyser vil vel ik indeholde mere end de 30 ? nyeste indlæg ? og så kan man ik se hviken katagori de ligger under 
Tror os vi taler forbi hinanden men hvad det er Lørdag og overboen er sur 
|
|
|
Nå overboen (jeg er taknemmelig for at jeg ikke har sådan en) er sur, du har måske spillet for højt igen
Jeg hænger mig ikke så meget i hvilken kategori at indlæggene er i jeg klikker mig bare ind på dem jeg syntes er interesante. En sådan liste kunne sagtens køre ved siden af de andre vinduer man har åbne hvis at man ellers kører en høj nok opløsning på skærmen. Nok om det, jeg glæder mig til at se hvad admin har i vente.
Hej __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |