Sendt: 09 Juli 2004 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har været ved at researche lidt omkring kondensatorer, og såvidt jeg har kunnet finde ud af, ville det være mest optimalt med så lav intern modstand som muligt...
Derudover støder man ofte på betegnelsen Black Gate kondensatorer når man surfer rundt... Og jeg har på et par billeder set at bla. Rubycon laver nogle med Black Gate betegnelse, men når jeg prøver at søge efter det på Rubycons hjemmeside, så finder den ingen ting?
Jeg har også stødt på producenten Elna, som lover næsten lige så gode kondensatorer som Black Gate...
Det er fordi jeg vil lave en (eller flere) strømforsyninger til forskelligt audio udstyr, og så vil jeg self. såvidt muligt finde de bedst egnede komponenter! Er der evt. nogen der kan anbefale nogle typer kondensatorer? Er både interesseret i at høre hvad i kan anbefale til strømforsyning, afkobling og evt. også som filter kondensatorer, så jeg har lidt at forholde mig til? ;-) Og det ville self. også være en fordel hvis i kunne linke til en forhandler af de omtalte komponenter!
(Det er jo en ren videnskab når man begynder at søge lidt på emnet... )
|