Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det hele ved at være på plads.. mangler at få min Nye Plov. AudioMeca Romance og de højttalere jeg har her er Studiosounds Demo, indtil mine er færdige (de bliver i sort pianolak, med Cardas interne kabler)
Bedre billeder kommer når jeg har fundet et ordentligt cam ikke det pengene er blevet brugt på 

|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Live21 tillykke med det nye grej, er altid spændende...
Ja den Opera Audio CD 2.2 spiller da dejligt! Er den forøvrigt modificeret?
Anyway, aheeem, tjaa, én lille ting: Hva' med et bytte? Du får et særdeles fremragende sæt Snell, og, ahem jeg nupser lige dine Strauss?
Mvh.
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit anlæg. Prøv lige at fortæl noget om dine nye højttalere. De ser spændende ud. Hvad er deres svagheder/fordele frem for Strauss.
Lars
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
tænkte nok at der var sket store forandringer når din trang til at afbrænde en kendt dansk producent med træfront var forsvundet.....
det lyder lækkert
jeg/vi glæder os til billeder, og måske en lille lynanmeldelse af disse italienske skønheder? __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er ik kommet endnu.. opera audio og diasapon venter jeg på endnu, kommer til at gå lidt tid før de er her prisen på dem er relativt høj, meget endda, men fragten og evt told er det der holder mig lidt tilbage og venter på en anden mulighed for at få dem hjem.. derfor må i meget gerne følge opfordringen og sende en mail til diasapon og forlange en dansk importør 
Milu desværre valget er taget det skal være Adamantes 
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se på din salgsannonce, at du har fået nogle skamfulde bud på dine Strauss. Mit forslag var naturligvis en joke!
Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om CD 2.2. Er din modificeret?
Mvh.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he.. kunne jeg godt se tror det bliver en modded udgave ja, men Diasapon og Opera Audio er endnu ik kommet til huse.. om en lille måned senest skulle begge to være her..
Det sjoveste bud jeg har fået er 30 k under nypris efter 3 måneder 
Kim min trang til at hjælpe folk af med tidligere nævnt produkt mod et lille sikkerhedsrisiko tillæg står stadig ved magt 
Update. nu har det hele klappet diasapon og opera Audio 2.2 modificeret version er på vej 
|
Til top |
|
|
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er altid gang i ham live21....kender jeg ham ret har han nok allerede noget nyt i tankerne .
Men tillykke med dit nye grej, ikke at jeg kender specielt til...men det er velomtalte produkter..og din smag plejer jo ikke at fejle noget. Hvad består den mod i? Altså på operaen.
Måske man snart skulle slå et smut forbi "kostalden"
mvh
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man høre de højttalere ?
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle være muligt at finde et sæt i England, holland, belgien og finland, spanien, italien, frankrig og rusland samt ovre på den anden side af af det store hav.. (ik sjælland)
men om en uges tid plus tilspilning kan de høres her for dem der har lyst 
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bor ikke så langt fra dig - ca. 25 km, så det kan være, at jeg tager mod tilbuddet. Men hvor har du hørt dem ?
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kun læst anmeldelser, og brugerreviews, de er umulige at finde i DK, men hvad en skal jo være den første, men selve opbygningen med van den hul kabler og komponenterne tiltaler mig meget, udfra beskrivelserne jeg har læst løber jeg en relativ lille chance.. men udentvivl er det ik optimalt !! men det er chancen man tager, hvis man vil ha noget..
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fordælen Live
Er du nu flyttet i en kostald for at få råd til nyt grej 
Du skifter grej som jeg skifter underdrenge, kender desværre ikke det sæt højttalere, men de må lyde ok siden du gider skifte dem ud med Strauss.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Har kun læst anmeldelser, og brugerreviews, de er umulige at finde i DK, men hvad en skal jo være den første, men selve opbygningen med van den hul kabler og komponenterne tiltaler mig meget, udfra beskrivelserne jeg har læst løber jeg en relativ lille chance.. men udentvivl er det ik optimalt !! men det er chancen man tager, hvis man vil ha noget..
|
|
|
det er modigt at tage chancer.. især med noget så vigtigt som højttalere.. Men hvad, jeg har selv overvejet det med en SACD afspiller. Er dog ikke kommet længere end til overvejelsen. Jeg glæder mig til at høre mere, når du får grejet hjem.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
har læst så meget om dem, og kæmpet for at få dem hjem, så i mine øjne er de verdens bedste !!! og så er man jo nødt til at tage dem hjem den nysgerrighed er djævlens opfindelse.. at boblen kan briste er så hvad det er, men har nogenlunde sikret mig mod et alt for stort økonomisk tab hvis de skal sælges skal de sku sikkert alligevel næste gang jeg flytter.. er det ik en herlig hobby 
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
herligt, en ægte patriot!
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Efter en gennemgående nedgradering, samt enkelte opgraderinger er det endelige resultat ved at tage form.. Salget af mit gamle udstyr skete pga en flytning til en kostald i silkeborg midtby.
udstyret indtil videre:
Pathos Logos + TMC kabler til hele linien dette er så langt jeg er nået indtil videre, ikke langt vil de fleste nok mene udover det kommer der et sæt Diapason Adamantes samt opera Audio 2.2 og mon ik der skulle blive plads til en plov
På reserve bænken har jeg så placeret et sæt strauss der til stadighed banker mål ind på stribe, men grundet visse aspekter i deres personlighed vil de til en større klub aktøren venter i kulissen og der bliver forhandlet intenst !! så alle der vil se sydlandsk blod i lille silkeby bedes sende en mail til http://www.diapason-italia.com/eng/cata.htm og bede om en dansk importør..
Billeder kommer selvfølgelig når det hele er samlet 
|
|
|
Hey Live...
Nice anlæg du er ved at få samlet dig der, jeg var selv lige ved at løbe afsted med en opdateret OperaAudio CD2.2 i dag, men der kom desværre noget i vejen, ser bestemt frem til billeder..

|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Live21 skrev:
|
|
|
det er modigt at tage chancer.. især med noget så vigtigt som højttalere.. Men hvad, jeg har selv overvejet det med en SACD afspiller. Er dog ikke kommet længere end til overvejelsen. Jeg glæder mig til at høre mere, når du får grejet hjem.
|
|
|
En SACD-afspiller er ikke så stor en satsning som at sælge det hele og starte forfra.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig til at høre det "saftige" anlæg når det står komplet.
Har du truffet et valg med kabler? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|