Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 13:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Jbl: XTI 40 eller XTI 60 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
eldadan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

jeg har brug for en lille hjælpende hånd...

Efter lang tids kiggen efter højtalere har jeg besluttet mig for at købe et af de ovenævnte højtalere...

er der nogen som har erfaringer med disse højtalere og kan fortælle mig lidt om dem...

hvordan lyder de?  Præsise?   detaljerede?    god/hurtigt basgengivelse? osv.

til sidst... er der stor forskel... Den umiddelbare visuelle forskel er den 5" mellemtone på XTI 60'eren... gør den stor forskel?  hvis ja så hvor meget og hvad?

Det var noget af en mundfuld... men jeg ville være meget taknemmelig hvis i bare lige satte to min. af til at besvare bare et eller to af mine spørgsmål...

På forhånd mange tak...

MVH. 

Til top Vis eldadan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eldadan

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

XTi60 - den ekstra mellemtone giver ganske enkelt bedre stemmegengivelse og en guitar f.eks. vil få meget mere krop. Så den er at foretrække over XTi40

Lyden er sådan allround almindelig i prisklassen - den spiller ok og er et fint sted at starte ud.

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft et par XTI 80, det er vel en ok højttaler, men de vil have strøm. Masser af strøm... Min hk 670 bliv meget varm syndes jeg, men det gøre den ikke med dem jeg har nu.

Jeg syndes ikke om mellemtonen, jeg syndes ikke den er klare nok, det var der for jeg har de højttaler som jeg har nu et par TRIANGLE STRATOS NAIA,( men nu er de to højttaler ikke i samme pris klase ) .Jeg syndes der bare mangle noget med de xti 80'er jeg har haft,

mvh marthin 

PS jeg vil kommer med en længer forklaring i morgen

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Jeg var hooked på de samme to modeller, men efter at have hørt dem begge overfor hinanden er der ikke tvivl om, at XTi 60 er den klart bedste af de to.

Jeg besluttede mig dog for, at købe Avance Omega, hvor jeg synes jeg får MEGET mere. Og prisen er tæt på det samme. Nogle Expert butikker vil sælge Avance Omega modellerne ret billigt i øjeblikket - se annoncen for 501, 504, 506 og 509 MKII her på HIFI4ALL.DK fra Expert i Varde.

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes