Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 21:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Sektion for branchemedlemmer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Afledt at seneste polemik omkring branchemedlemmers aktive deltagelse i debatten her på Hifi4All, samt inspireret af Audio Circle forummet, vil jeg foreslå en overvejelse omkring oprettelse af en speciel sektion for Producenter/Distributører/Forhandlere.

Dette skal forstås som hver enkelt organitation kunne få/oprette en slags mini forum i forummet.

Her kunne det være muligt for branchemedlemmer at deltage i debat omkring emner der ellers vækker uro og opstandelse.

På denne måde kunne det måske også blive mere interessant og alment acceptabelt for branchemedlemmer at ytre sig, da der på denne måde er tonet 100% rent flag.

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:

Afledt at seneste polemik omkring branchemedlemmers aktive deltagelse i debatten her på Hifi4All, samt inspireret af Audio Circle forummet, vil jeg foreslå en overvejelse omkring oprettelse af en speciel sektion for Producenter/Distributører/Forhandlere.

Dette skal forstås som hver enkelt organitation kunne få/oprette en slags mini forum i forummet.

Her kunne det være muligt for branchemedlemmer at deltage i debat omkring emner der ellers vækker uro og opstandelse.

På denne måde kunne det måske også blive mere interessant og alment acceptabelt for branchemedlemmer at ytre sig, da der på denne måde er tonet 100% rent flag.

Mvh,

Karsten

Er det ikke bedre, at alle BIDRAGER til en tråd ?

Det er da kun fordi, der stadig er enkelte tilbage, der ikke har forstået argumentationens fine kunst, at en tråd kan blive trist at læse..

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Er det ikke bedre, at alle BIDRAGER til en tråd ?

Det er da kun fordi, der stadig er enkelte tilbage, der ikke har forstået argumentationens fine kunst, at en tråd kan blive trist at læse..

Jo naturligvis, og det har jeg da også tænkt mig at fortsætte med.

Du kan prøve at se på www.audiocircle.com , der kunne være lidt inspiration at hente.

Jeg håber naturligvis dette bliver opfattet som et konstruktivt forslag, der kunne gøre et godt forum endnu bedre.

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

jeg synes nu ikke det er et problem som sådan, mange forhandlere rådgiver godt , også omkring produkter som de ikke selv forhandler (og mere generelle ting). branchemedlemmerne har som regel en teknisk indsigt der kan være os andre til gavn, og den vil vi da ikke snydes for, blot for at de kan bruge deres sparesomme tid i andre fora.

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:

Jeg håber naturligvis dette bliver opfattet som et konstruktivt forslag, der kunne gøre et godt forum endnu bedre.

Mvh,

Karsten

S'føli...

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Sezuan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Elitært og isoleret er sjældent en god kombination.
Til top Vis Sezuan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sezuan

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 21 Juli 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Sezuan skrev:
Elitært og isoleret er sjældent en god kombination.

Ikke forstået?

Har du set hvordan Audio Circle har lavet deres "Audio Manufactures" emnegruppe?

Mvh,

Karsten

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 21 Juli 2004 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
jeg synes nu ikke det er et problem som sådan, mange forhandlere rådgiver godt , også omkring produkter som de ikke selv forhandler (og mere generelle ting). branchemedlemmerne har som regel en teknisk indsigt der kan være os andre til gavn, og den vil vi da ikke snydes for, blot for at de kan bruge deres sparesomme tid i andre fora.

Problemet, som jeg ser det, er at antallet af branchemedlemmer der aktivt har lyst til at bidrage, nok er for stærkt nedadgående pt. Det står nok ikke sådan til at ændre med mindre der laves lidt om på tingene.

Mvh,

Karsten 

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du vil med et sådant forum. Såvidt jeg kan se er der på Audiocircle tale om at hver producent har en undergruppe, hvor folk kan henvende sig med åbne spørgsmål til producenterne. Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det adskiller sig fra den åbne debat på hifi4all? Hvad er det præcist du savner?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 21 Juli 2004 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du vil med et sådant forum. Såvidt jeg kan se er der på Audiocircle tale om at hver producent har en undergruppe, hvor folk kan henvende sig med åbne spørgsmål til producenterne. Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det adskiller sig fra den åbne debat på hifi4all? Hvad er det præcist du savner?

Det kunne f.eks. være en interaktiv måde at fortælle om nye produkter, eller en slags "helle" hvor tråde der bliver meget produktspecifikke kunne flyttes hen.

Mvh,

Karsten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes