Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2024 | 00:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: HiFi Klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

 

 nu købte du det jo også den 14/7 lucky

citerer lige mit eget indlæglucky 7 havde nemlig en anden tråd og

 der havde han købt det!så kommer han en uge+ senere det er altså ikke et par

 dage!så klap hesten med hetzen mod klubben men de skal seføli stadig ikke

 sælge brugt som nyt

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Saunter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Jeg ville få fat i chefen igen, når han kommer hjem igen. Sådan en behandling kan man jo ikke byde folk. Ham sælgeren, du snakkede med efter chefen skal da klart fyres for at have fyldt dig med l**t
Til top Vis Saunter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saunter
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Det kan blive en hyggelig oplevelse med HIFI Klubben.... du er desværre ikke den eneste. Men pas på med dine udtalelser. Jeg ved bedre end nogen anden, at visse folk har en stor kærlighed til dette firma, på trods af det efterhånden noget falmede ry!

Ærgeligt at den nye generation har fået lov at køre klubben så langt væk fra den oprindelige ide....

Skulle i øvrigt hilse og sige, at de kan være MEGET tunge at danse med!

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

hvis man nu tager nogle billeder (bevis), og går derned og snakker med dem stille og roligt, evt beder om, i en pæn tone at snakke med en chefm, om det så er fra en anden afdeling, så er jeg sikker på de er medgørelige. som tidligere nævnt, så er der forskel på personale, og det kunne jo tænkes at man var uheldig at støde ind i en "ny i job" eller anden der har bestemt sig for at gøre alt efter bogen.

her i odense har jeg ikke oplevet den slags problemer, de sælger vist endda både brugt og demo de har fået tilbage. også de mærker de ikke selv fører som standard, som f.eks. thule.

man kan komme langt med med en pæn tone.

 



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Bulletdodger
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
KT Radio

Bruger siden: 26 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Ja ja.... Der er jo to sider til alle historier.

Jeg er førstemand i den pågældende forretning og jeg må sige jeg ikke helt kan nikke genkendende til din udlægning.

Vi har ingen mulighed for at vide hvilken aftale du evt. har indgået med en sælger der pt. holder ferie og da vi ikke har returet i butikkerne, følger vi normal forretningsgang. Vi har tilbudt dig at opbevare anlægget til sælgeren kommer tilbage fra ferie og vi har flere gange forsøgt at komme i kontakt med den pågældende sælger. Desværre uden held.

At apperaterne ikke er nye, må jeg stille mig uforstånde overfor, da de netop er leveret fra Thule og har opholdt sig på vores lager i mindre end fem dage. Dette er da også første gang det er blevet fortalt. Jeg har i hvert fald ikke hørt om det før nu. Men det er da også nemmere at slynge sådan en påstand ud når man sidder bag en skærm, eller...

Nu kontrollerer vi ikke alle varer som vi får på lager, men hvis der mangler en skrue eller et stykke plastic på et display, så er det fra Thules side og ikke vores. Du skal huske på at disse apperater bliver samlet i hånden og pakket af mennesker.

 

Jeg fatter ikke at du vil tage denne diskusion herinde frem for at tage en saglig dialog med os i butikken, da vi selvfølglig er opsat på at have tilfredse kunder. Desuden var vi så generøse at lade dig få en gratis Tu-100 tuner med i købet, til en værdi af kr.4.199,- så alt i alt vil jeg sige, du har gjort en god handel.

 

Jeg har endu ikke hørt en grund til at du vil returnere produkterne, andet end at du har fortrudt, men ikke hvorfor. Man kan jo høre alle anlæg i butikken og hvis man er i tvivl om man skal købe, kan man evt. låne det med hjem en weekend, hvis man spørger pænt og det er ganske gratis....Dette var vist ikke gang på tale da du var i butikken og så vidt jeg ved var du da mere end tilfreds da du gik hjem med dine nye thule produkter.

Til top Vis Bulletdodger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bulletdodger
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

@bulletdodger

øh.. lidt off topic spm:

1. vil du præcisere førstemand?

2. burde du egentlig ikke stå som branchemedlem? eller er du her som privatperson?

bare lige for at få tingene på plads, dejligt du giver dit besyv med uanset hvad.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
super
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 162
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har igennem tiderne også handlet en del i Hifi klubben (Odense afdelingen) og jeg altid fået en god behandling, heller ikke nogen problemer da jeg fortrød et køb engang og ville returnere. Men vil da også sige at det skal da kun ske en gang at jeg får en dårlig behandling , så kommer jeg bare ikke igen. der er da heldigvis så mange andre butikker at handle i

Til top Vis super's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af super
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Her er hvad lucky 7 skrev i en anden tråd

Jah jeg vil jo også gerne beholde dem.....bare lige det med det økonomiske hængeparti. Skulle gerne af med Marantz anlægget.

Sætter først Thule sættet til efter weekenden, når jeg har endeligt besluttet mig. Men er da gal hvor det lød lækkert i HiFi Klubben. Jeg var solgt på stedet. Lækker ren lyd. God behagelig bas og en diskant og mellemtone som ikke lød anstrengende og skærende på nogen måde.

Mvh. JK

og

Er bange for at Thule ryger tilbage igen. Har ingen køber til Marantz recieveren trods en latterlig lav pris. Jeg forærer en Marantz dvdafspiller med som har kostet 4.795 kr. Ærgeligt, men der er ikke så meget at gøre ved det.

og

Jeg har en halvstort hængeparti.....er ikke kommet af med det hele af mit gamle anlæg, dvs. Marantz SR8200 surround reciever og DV 4300 dvdafspiller....Jeg har solgt mit B&W men mangler stadig omkring 11.000 kr. førend jeg ikke har sat noget til, ved at "bytte" til Thule. Jeg sidder derfor i disse timer, og overvejer om hvorvidt Thule ryger tilbage og jeg beholder mit Marantz...

Mvh. JK

DVS han vil levere det tilbage fordi han ikke kunne få det gamle solgt !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Bulletdodger skrev:

Nu kontrollerer vi ikke alle varer som vi får på lager, men hvis der mangler en skrue eller et stykke plastic på et display, så er det fra Thules side og ikke vores. Du skal huske på at disse apperater bliver samlet i hånden og pakket af mennesker.

Undskyld mig, hvad mener du helt præcist med det?

Hvorvidt det er Jeres sælgere der har pillet en skrue ud, eller en af Jeres producenter der ikke har proppet den i, har ingen betydning for Jeres kunders muligheder for mangelsindsigelser mod Jer.

VH clifton

Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Ja der er sandelig 2 sider må man sige..

Rart at 1.manden giver sit besyv med!

Og nu da vi har det på plads, og du har fået dine rygklap og en kiks, vil jeg foreslå at i to tager diskussionen videre nede i forretningen. I kan så passende fortælle os hvad løsningen blev.

Ellers bliver denne tråd jo bare slettet alligevel, så hvorfor bruge tid på besværet?

 

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:

Bulletdodger skrev:

Nu kontrollerer vi ikke alle varer som vi får på lager, men hvis der mangler en skrue eller et stykke plastic på et display, så er det fra Thules side og ikke vores. Du skal huske på at disse apperater bliver samlet i hånden og pakket af mennesker.

Undskyld mig, hvad mener du helt præcist med det?

Hvorvidt det er Jeres sælgere der har pillet en skrue ud, eller en af Jeres producenter der ikke har proppet den i, har ingen betydning for Jeres kunders muligheder for mangelsindsigelser mod Jer.

VH clifton

Jeg tror ikke det handler om at redegøre for hvem der bærer ansvaret. Lad os nu droppe den fjendtlige tone.

Manden fra HK forklarer hvor i kæden fejlen kan være sket, og har ovenikøbet tidligere i denne tråd tilbudt at udbedre problemet. Så lad nu være med at klippe små afhængige citater ud af en stor sammenhæng.

Skal vi også snart indføre paparazzi-billeder? Så er vi vist ved at være der.

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
dohh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline
Indlæg: 121
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

hahahahaha.. ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde. Hvem skal nu holdes i hånden?

Vent nu til chefen er kommet tilbage eller når de har fået fat på ham. Tag derefter sagen op igen. Du indgik en special aftale med selvsamme person og var fast besluttet på dette, længere er den ikke...
Så må du have lidt tålmodighed..  nu fik du jo en tuner GRATIS !!!

Fedt at høre en forståelig kommentar fra butikkens side!


Skræmmende at se at man som det første hiver et indlæg ind her på sitet.. var man virkelig sur over betjeningen kunne tiden bruges på at skabe endnu en dialog med dem - i værste fald et indlæg til deres hovedkontor.... men jer ser slet ikke grund dertil.

Men lad os nu bare få endnu en tråd om hfk.. det er ren fetish for nogle herinde!

 


Til top Vis dohh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dohh
 
Schriver
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter egen anmodning

Bruger siden: 14 Marts 2004
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 96
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Sjovt som en historie, som denne, viser hvor ofte tingene ikke er som de ser ud som man troede fra starten. Ud over at du skal have afklaret med den ferierende sälger, at du har fået retur ret, har du vel fået en OK behandling. Mht. til skruen, plejer de fleste forretninger, HiFi Klubben inklusiv, at enten bytte eller få verificeret det er et nyt apparat hos fabrikken. Fik selv en Cambridge A500 med sorte fingre og en åbnet fjern betjening. Det viste sig at man hos Cambridge i england havde gjort et parti forstärkere (da de kom fra Kina) klar til salg i DK istedet for i GB. HFK tilböd en ny forstärker på stedet. Man får ofte en god behandling når man selv er venlig, imödekommende men så sandelig også vedholdende og holder på sin ret hvis forretningen ikke forstår det. Så at få dig en aftale om dette mellemvärende når han kommer fra ferie. Eller se at få solgt de gamle Marantz ting - og husk det er ferie tid og der trods regn, ikke er vildt gang i brugt salget for tiden.
Til top Vis Schriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schriver
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:
Clifton skrev:

Bulletdodger skrev:

Nu kontrollerer vi ikke alle varer som vi får på lager, men hvis der mangler en skrue eller et stykke plastic på et display, så er det fra Thules side og ikke vores. Du skal huske på at disse apperater bliver samlet i hånden og pakket af mennesker.

Undskyld mig, hvad mener du helt præcist med det?

Hvorvidt det er Jeres sælgere der har pillet en skrue ud, eller en af Jeres producenter der ikke har proppet den i, har ingen betydning for Jeres kunders muligheder for mangelsindsigelser mod Jer.

VH clifton

Jeg tror ikke det handler om at redegøre for hvem der bærer ansvaret. Lad os nu droppe den fjendtlige tone.

Manden fra HK forklarer hvor i kæden fejlen kan være sket, og har ovenikøbet tidligere i denne tråd tilbudt at udbedre problemet. Så lad nu være med at klippe små afhængige citater ud af en stor sammenhæng.

Skal vi også snart indføre paparazzi-billeder? Så er vi vist ved at være der.

Nej, nej. Jeg har ingenting imod hifiklubben - tværtimod. Jeg har fået fin service der hvor jeg har været.

Men, ovenstående udtalelse er (hvis den skal forstås, som jeg forstår den) desværre udtryk for en graverende vildfarelse i den danske handelsstand der i høj grad ringestiller forbrugere uden indsigt i købe- og aftaleloven.

Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke at der kan koges mere suppe på den høne - parterne må ordne sagen nede i forretningen og så må vi høre hvad der sker når de forhåbentligt finder ud af noget fornuftigt.

Tråden er hermed lukket!!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes