Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 78
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
Primare laver også en lækker surroundprocessoer, den er godt nok lidt dyre end de andre mærker folk har skrevet om men jeg syndes at den er væk at over veje....
__________________ Har selv Primare & System Audio anlæg
torkild Udelukket fra forum Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
Skuffe_db -> Tak
Har lige læst ligt om denon 2803 og den ser lækker ud. så noget i den klasse og pris vil jeg gerne have. Jeg kan godt li´at den bruger en 32 bit DSP processor fra Analog Devices som også bruges i AVR 3803.
Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 37
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
Der er ingen tvivl om at Lexicon laver de bedste surround processorer.. Dernæst vil jeg placere Tag McLaren (Så lige en ny av32r gå for lige under 9k på ebay i går! Hvorfor er jeg fattig disse måneder!!)
Af andre klasse surround fabrikanter kan der nævnes Sunfire, Rotel, Krell og Naim..
Skal du bruge bevis, så smut forbi hi-fi klubben i Hørsholm.. Han kan både vise dig Denon, Tag Mclaren og Lexicon.. Kunne han i hvert tilfælde sidst jeg var der..
Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
Tilfældigvis har jeg læst en hel del om Lexicon idag og ja det ser ud til at være noget af det bedste sammen med Meridian, hvis altså du har penge!!! mange penge!!!!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum