Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
Jamen jensen er i en kategori helt for sig.
Han må have hørt alt, hvad der er værd at lægge øre til. Og Vienna Acoustics - jeg har hørt Strauss´erne. De er faktisk bedre end mine (tidligere så) elskede ProAc 3.8
Jacob AN Lukket konto Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 04:10 | IP-adresse registreret
witzel skrev:
Jacob AN: er det ikke de ht, der er sindssygt dyre.. eller er det mig der husker forkert??
Hej Witzel
Hvis du tænker på at købe et sæt Wilson Gran slam X2 Må du slippe omkring 1,2 million i Danmark, det kan dog gøres biligere i Tyskland omkring 1 million
__________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
Mikke skrev:
Jamen jensen er i en kategori helt for sig.
Han må have hørt alt, hvad der er værd at lægge øre til. Og Vienna Acoustics - jeg har hørt Strauss´erne. De er faktisk bedre end mine (tidligere så) elskede ProAc 3.8
Ja mikkel ræv .
så står der snart 500w rør monoamp her ca 4 uger så lander de .
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
Sendt: 06 August 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Jeg her ikke hørt det, men Jensens anlæg er noget af det mest lækre jeg endnu har kastet mit blik på. Jensens anlæg
Ellers er noget af det lækreste jeg har hørt, Audio Note rør anlæg i Audio Consult. Det anlæg jeg lyttede til, havde bla. en DAC i kæden, til over 80.000,- Men ååååååååhhhh, hvor lød det dejligt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum