Forfatter |
|
DanielV Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der endelig kommet et våben i kampen mod tumperne som ikke slukker deres mobiltlf. i biografen! Læs mere her.
Daniel...
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 557
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber de tager det i brug!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA det må de meget gerne tage i brug.. de sidste 3 gange jeg har været i biografen har der været en eller anden idiot, der absolut skulle snakke i telefon.. Så gå dog for helvede udenfor, og lad os andre nyde filmen. Sådan noget kan virkelig pisse mig af.
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg håber også de tager de i brug. Hellere idag end imorgen!
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
En art tyndt faraday-bur og hurra for det!!!
|
Til top |
|
|
DanielV Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
En art tyndt faraday-bur og hurra for det!!! |
|
|
Ved ikke med andre herinde, men den kommentar fattede jeg ikke?!
Daniel...
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faraday opdagede at ladning helst vil sidde på "Ydersiden" af fx. en kugle osv. Derfor er en bil et glimrende sted i tordenvejr . Hermed "parallellen" til beskyttelse mod telestråling................Yeps __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm ja, jeg synes jo også det er irreterende, men man skal huske på at 112 virker altså heller ikke. Bare en tanke inden man klistre hele imperial til.
Jeg synes det var en bedre ide, om man simpelthen smed de folk ud der sad og snakkede i tlf, men det er selvfølgelig heller ikke hel nemt.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm  hvor får man det  uden fastnets telefon her i villaen ville svigermor ikke ha nogen chance for at ringe mens jeg er i nærheden  største opfindelse siden.. hmmm ja den er stor
|
Til top |
|
|
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den "reklame" de afspiller umiddelbart inden biograffilmene starter, hvor lærredet er helt sort og en eller anden mand tager sin mobiltelefon ude i siden af salen... F... hvor var det realistisk første gang jeg hørte den  __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
Til top |
|
|
dr. jeep Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 253
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til lpm76: for ti år siden kunne alle da, uden problemer, gå i biffen uden mulighed for telefonsnak... Hvorfor er det en nødvendighed nu???
__________________ Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
|
Til top |
|
|
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har heldigvis aldrig været udsat for det påstyr.
Hvis jeg endag gør, flipper jeg ud. Det kan simpelthelt ikke passe at man ikke kan efterlade sin tlf der hjemme, eller slukke den.
Ellers vil jeg sku have mine penge tilbage!
Mvh Michael
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
dr. jeep skrev:
Til lpm76: for ti år siden kunne alle da, uden problemer, gå i biffen uden mulighed for telefonsnak... Hvorfor er det en nødvendighed nu??? |
|
|
fordi for 10år siden var mobiltelefoner ikke så udbredt som de er nu. MEn jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at snakke med mor når man sidder i biffen.
mht den med at 112. Man har alarmknapper til brand, så kunne man lave lignende med en telefon/alarmknap i et glasskab.
|
Til top |
|
|
Evolator Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det endlig var at man skulle ringe efter 112. Så mener jeg at en biograf har et par døre. Der kan åbnes Så mon ik man der kunne få forbindelse. Hvis man hold tapetet inde i selve salen, og ikke udenfor på gangen..... Hmm.....? Det tror jeg.
Eller også skulle jeg mene at udgangs døren ud til gaden. Ude i det fri. At der ikke er tapet. Men igen. Man ved jo aldrig. *GG*
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror faktisk at 112 problematikken gør denne opfindelse ulovlig i DK. Jeg læste tidligere om en scrambler der effektivt fjernede al mobilkommunikation, som også var på tale til biografer ect. Denne dims blev desværre forbudt grundet alarmopkald (+at den ikke 100% kunne holdes indenfor biffens område)
... men ellers; Helt enig, folk der sludrer i biffen burde skydes (mindst!)
|
Til top |
|
|
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den scrambler har jeg også hørt om.
De kom i problemer fordi en biograf ikke har rettighederne til at blokere for en anden virksomheds service, i dette tilfælde teleselskabets netværk og frekvenser. __________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
dr. jeep skrev:
Til lpm76: for ti år siden kunne alle da, uden problemer, gå i biffen uden mulighed for telefonsnak... Hvorfor er det en nødvendighed nu??? |
|
|
fordi for 10år siden var mobiltelefoner ikke så udbredt som de er nu. MEn jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at snakke med mor når man sidder i biffen.
mht den med at 112. Man har alarmknapper til brand, så kunne man lave lignende med en telefon/alarmknap i et glasskab.
|
|
|
Jeg forstår generelt ikke hvorfor det er så vigtigt at rende rundt og flagre med en mobil hele tiden - ufatteligt at folk ikke kan leve uden at skal sidde og trykke på de skide knapper hele tiden. Det er efterhånden blevet sådan at en besked ikke kan overdrages om 15 minutter når man er hjemme, nej det skal være NU!!!
Så ville det være rart at være fri for dem i det mindste i biografen...... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|