| Sendt: 12 August 2004 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
I den prisklasse er det, som Zibas siger, nok Pioneeren, der gälder. Synes du, som jeg, at den er über-grim, så kan du i stedet skaffe dig en LG-afspiller - mit valg stod mellem en Pioneer dv-370 til 890 skr., altså ca. 750 dkr. og en LG DV-8651C til 1196 skr., altså ca. 1000 kr. Jeg fik mulighed for at teste begge i butikken(tilmed på et fjernsyn der er identisk med mit - fra LG), og billedet var udmärket på begge - lyden skal jeg dog ikke svare for. Körer man gennem den digitale udgang kan dette jo også väre hip som hap. LG afspilleren er blandt de flotteste jeg har set til dato, men Pioneeren er tude-grim! desuden synes pioneer tilsyneladende at det er smart at skrive 76:12 i stedet for 1:16:12(om tiden altså), hvilket jeg synes er lidt forvirrende. Alt dette til trods, faldt valget på Pioneer - de godt 25% der er i forskel på prisen fandt jeg ikke motiveret - desuden er min forstärker ikke jordens könneste ;-)
Og jo, jeg er godt tilfreds med min afspiller - den er bedre end både min gamle LG til 1500 kr og min Philips fra 2002 som er indköbt for godt 3500
|