jeg er bange for at du ikke kan få anbefalinger på et komplet surroundsæt i det prisleje i det her forum.
Vi er nogen der har haft anlæg til de priser, og vi føler os lykkelige for at de er kommet ud af stuen igen 
Hvis du ikke kan/vil spare lidt mere sammen, er mit bedste bud, gå efter hvad der ser godt ud, du skal være mere end almindelig heldig for at finde noget med god lyd til den pris.
Hvis du kigger ind i den næremeste afdeling af hifiklubben (dem jeg kender bedst, da jeg selv handler der) kan du prøve at lytte på lidt forskelligt:
Denon ADV-M71, med 2 stk. Concept 6 højtalere (samlet 7500,-)
ADV-M71 har noget der hedder virtual speakers, det giver en MEGET overaskende god surround effekt, med kun 2 højtalere, den kan dog senere udvides til rigtigt surround.
Du kan også prøve Denon AVR 1604, Denon DVD1710 med Cerwin Vega AVS5.1 højtalersæt. (Samlet 6600,-)
Valget af højtalere er her lavet ud fra at AVR1604 ikke har alt for mange muskler at spille med, og CV er kendt for at lave letdrevne højtalere
Jeg kender ikke de 2 setup, men jeg gætter på klart bedst lyd fra ADV-M71 sættet, specielt til alm. stereobrug, men i det andet sæt er det komplet hjemmebio, med 5 højtalere og en sub.
Det mindste setup, som jeg decideret vil anbefale (igen, ud fra hvad hifiklubben føre) ville ende i ca. 12.000,-) og bestå af følgende:
NADT743 i titanium
Argon DVD2002
2 stk. Dali concept 6 til front
2 stk. dali concept 1 til bag
1 stk. dali concept ceneter til..når ja, center 
1 stk. Gale 3070W subwoofer til lidt bulder og brag i film.
Det ER mange penge, men det ER også bedre, håber du kan bruge det til noget.
Jesper