Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 11:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Erfaring med flg cd-afspillere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
naim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 August 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som bruger eller har testet flg cd-afspillere:

BAT VK-D5SE

Accuphase -67

McIntosh MVP851

hilsen naim

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 August 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Accuphase DP-67 er en suveræn maskine - cd-gengivelsen på den er stort set oppe på DP-77 niveau, og den er så vidunderligt musikalsk. Behagelig varm klang med et nærmest uendeligt dybt lydbillede der ikke overlader noget som helst til tilfældighederne hvad angår stemmer, detaljering og nuancering.

En af mine kollegaer bruger den sammen med en Accuphase P-7000, og det lyder afgjort godt - prisen??? Puha.....

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 August 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt Accuphase DP-65V (ved ikke om det lyder i nærheden af DP-67)

Det var nok en af det de største skuffelser jeg har lagt ører til. Tynd, tør og lyvløs. Men utrolig dynamisk, stram, åben og afslørende, men jeg blev ikke fanget... Den lød af cd, på den dårlige måde, hvis man kan sige det...

Kvaliteten kan de fleste andre producenter vist kun misunde.... f**k hvor en tank!!!

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 August 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Accuphase DP-67. Jeg købte den for ca. 10 mdr siden. I starten var den noget "kødløs", men spillede meget homogent og korrekt. Efter et par hundrede spilletimer har den udviklet sig til den bedste CD-afspiller jeg nogensinde har hørt. Meget organisk med et fremragende stereoperspektiv og hvad deraf følger med punktformighed, dybde, højde og bredde. Lækker lækker basgengivelse og fremragende udklingning af instrumenter og så spiller den så analogt, så det har inspireret mig til at købe en pladespiller igen. Sådan skal den skæres. En helt igennem 1. klasses finish med et meget tungt chassis, 16 kg netto. Flot front med en meget tyk frontplade i ægte alu. Ægte balancering og med en digitalkonverter som kan bruges seperat, hvis du har noget andet digitalt du vil forbedre lyden på. Det eneste negative er remoten som er en billig plastikdims, dog malet i samme guldfarve som afspilleren. Den virker ganske udemærket, men alligevel.... Alle jeg kender og som har hørt afspilleren, både hos mig og hos dem selv er ikke i tvivl.....høj høj klasse.

Kan på det varmeste anbefales. Læs testen af DP 77 i high fidelity og du har lydgengivelsen i CD-mode som i DP 67. 

Det her er godt og endelig er cd blevet modent. Ja, jeg kunne blive ved.

Der er en test i tyske Audio og et svensk eller norsk hifi-blad, samt jeg ved der kommer en test i tyske Stereoo i deres augustnummer.

Mvh

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes