| Sendt: 17 August 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Accuphase DP-67. Jeg købte den for ca. 10 mdr siden. I starten var den noget "kødløs", men spillede meget homogent og korrekt. Efter et par hundrede spilletimer har den udviklet sig til den bedste CD-afspiller jeg nogensinde har hørt. Meget organisk med et fremragende stereoperspektiv og hvad deraf følger med punktformighed, dybde, højde og bredde. Lækker lækker basgengivelse og fremragende udklingning af instrumenter og så spiller den så analogt, så det har inspireret mig til at købe en pladespiller igen. Sådan skal den skæres. En helt igennem 1. klasses finish med et meget tungt chassis, 16 kg netto. Flot front med en meget tyk frontplade i ægte alu. Ægte balancering og med en digitalkonverter som kan bruges seperat, hvis du har noget andet digitalt du vil forbedre lyden på. Det eneste negative er remoten som er en billig plastikdims, dog malet i samme guldfarve som afspilleren. Den virker ganske udemærket, men alligevel.... Alle jeg kender og som har hørt afspilleren, både hos mig og hos dem selv er ikke i tvivl.....høj høj klasse.
Kan på det varmeste anbefales. Læs testen af DP 77 i high fidelity og du har lydgengivelsen i CD-mode som i DP 67.
Det her er godt og endelig er cd blevet modent. Ja, jeg kunne blive ved.
Der er en test i tyske Audio og et svensk eller norsk hifi-blad, samt jeg ved der kommer en test i tyske Stereoo i deres augustnummer.
Mvh
|