| Sendt: 05 August 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo!!
For godt en måned siden valgte jeg at skifte mit gamle 14" tv ud med et Philips 32" PW8609 fjernsyn! Hertil er så kommet at jeg godt kunne tænkte mig at prøve på at samle lidt lydanlæg, da det jo ligesom fuldender film-oplevelsen!
Jeg har et par gamle enheder som jeg ønsker at benytte, da det til dels er lidt en midlertidig løsning!
Det gamle udstyr er som følger:
Technics SA-AX730 Receiver 5 x 100W
Jamo SAT 300II højtalersæt med JAMO SW300II subwoofer
Jeg regner med at kunne bruge de gamle højtalere med subwoofer enten til front eller bag...
Alt efter hvor de gamle højtalere placeres står jeg jo så og mangler enten 2 fronthøjtalere eller 2 baghøjtalere + en center højtaler af nogenlunde samme standart som det gamle udstyr! Det er så her jeg mangler lidt rådgivning... jeg har selv kigget lidt på JAMO's A330 højtalere da de minder meget om mine gamle SAT300 højtalere.. men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe?!?!
Det skal lige siges at jeg ikke stiller de store krav, og mit værelse kun er på 9 kvadratmeter(gulvhøjtalere helt udelukket) så det er begrænset hvor meget nytte jeg kan få ud af noget stort og dyrt udstyr!
Men har i nogle forslag til køb og opstilling... så vil jeg være utrolig glad, da jeg selv ikke har det store indblik i alt dette hifi halløj!
På forhånd tak!
Mvh Rasmus
|