| Sendt: 09 August 2004 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set en del film med det nye digitale udstyr. Og jeg kan kun sige at det er kanon godt. Jgg har set det i en del biografer I Bangkok og der er det en proffessionel DLP fra Christie som laver billederne.
Jeg kan sige jeg at det er godt, så glæd jer over at det endeligt er kommet til Danmark.
Og så skal jeg hilse at sige at de DLP'er fra Christie er meget meget meget langt væk fra de hjemme DLP'er som man har hjemme. Det er prof udstyr der bruges i biffen, ikke en projektor til 20K eller ligenende.
Jeg var så heldig at finde disse projektorer på en HiFi udstilling i Bangkok også. Der var demo og hvor de proffessionelle blev holdt op mod nogle mere simple fra samme firma. Og jeg siger jer at der er stor kvalitetsforskel på hjemme projektorer og dem som biffen bruger, ihvertilfælde i biograferne i Bangkok.
Smut ind og se I Robot og døm selv. Filmen er forøvrigt ok, den så jeg i digital format fo en måneds tid siden i en bif på størrelse og kvalitet som imperial bare kun til en rund 10 krone i billet pris.
Her er et link til firmaet som leverer udstyret.
http://www.christiedigital.com/
Jeg er dog ikke klar over om det er Christie nordisk film har valgt.
Classe
|