Så fik jeg mig lige taget sammen til at købe et batteri til mit kamera, så jeg kunne få taget nogle nye billeder, synes dog det er svært at lave dem så små uden at det går ud over kvalteten.
Sættet består af:
Yamaha reciever RX-V540RDS,utolig god til prisen synes jeg
Yamaha dvd DVD-S540, den er gjort kodefri ved hjælp af en kode jeg fandt på nettet, det virkede bare. Desuden har den progressive scan, men det understøtter mit tv ikke.

Mine front højtaler beståt så af et par dali 808, de er efterhånden godt 5-6 år gamle, men de spiller stadig som en drøm, og den dag i dag har jeg ikke fortrudt at jeg købte dem, var nemlig lige ved at købe nogel cv'er!!

Så har jeg endelig fået smidt mine Paradigm micro op på væggen, det pyntede...

Mit 25"sony tv kunne godt trænge til en udskiftning, men som så mange andre drømmer jeg om et lækkert fladskærms tv. Det må vente lidt, oven over ligger min Paradigm center højtaler.

Ovre i hjørnet/skammerkroen befinder min aktive eltax 10"sub, pifter lyden i sorround godt op, men kan ikke bruges til stereo (bulder bulder).

Af kabler kan nævnes, profigold coxial kabel fra reciever til dvd, Tarlabs fra tv til recieer, taralabs omni fra reciever til højtalere (går med tanken om nyt).
Det var så hvad jeg/su'en havde og byde på.