Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: AudioPro Bravo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren M
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Halløjsa...

Er der nogle her der har stiftet bekendskab med den nye serie fra audiopro.
http://www.audiopro.com/products/bravo_general.htm ???

Jeg synes de højttalere ser alt for blærrede ud, men hvordan vil de klare sig f.eks sammenlignet med AudioVector?? FX-10'erne ligger vist på omkring 30K så rent prismæssigt burde potentialet for en fed speaker da være der.

Søren

Til top Vis Søren M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren M Besøg Søren M's Websted

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har desværre hørt dem. De lød så dårligt, så der må have været en fejl ved dem, eller de ikke har været tilspillet. Lyden var meget tynd og præget af alt for meget diskant, bassen var der stort set ikke. Jeg har hørt højttalere til en brøkdel af prisen der lød bedre. Black Diamond fra Audio Pro lyder f.eks. klasser bedre.

Jeg håber andre har mere positiv oplevelse, for jeg kan ikke tro at audio pro kan lave så dårlig en højttaler. Udstyret var i øvrigt Vincent monoblokke, CD og pre-amp. Jeg hørte også andre højttalere på samme setup, så jeg kan helt sikkert sige at det var Audio Pro'erne der var årsag til den dårlige lyd.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Søren M
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Jeg har desværre hørt dem. De lød så dårligt, så der må have været en fejl ved dem, eller de ikke har været tilspillet. Lyden var meget tynd og præget af alt for meget diskant, bassen var der stort set ikke. Jeg har hørt højttalere til en brøkdel af prisen der lød bedre. Black Diamond fra Audio Pro lyder f.eks. klasser bedre.

Jeg håber andre har mere positiv oplevelse, for jeg kan ikke tro at audio pro kan lave så dårlig en højttaler. Udstyret var i øvrigt Vincent monoblokke, CD og pre-amp. Jeg hørte også andre højttalere på samme setup, så jeg kan helt sikkert sige at det var Audio Pro'erne der var årsag til den dårlige lyd.

Trist...
Jeg har selv Audio Pro Image serien på mit Arcam Surround, men jeg synes det er lidt synd for et kanon anlæg at have "mindreværdige" højttalere.
Så jeg havde luret lidt på at parre det med noget AudioVector, men der er nu et eller andet der tiltaler mig ved Audiopro. Jeg må vist ud og høre dem selv en dag, måske i KT da de jo kan opsætte både arcam og AudioPro...

Til top Vis Søren M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren M Besøg Søren M's Websted

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:

Er det ikke en model med en aktiv sub bygget ind i bunden, det kunne være at den ikke var tilsluttet eller indstillet korrekt, kan du huske om der var trukket 230v ud til begge højttalere.

Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Juli 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Det var den passive model jeg hørte.

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Juli 2003 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Det var den passive model jeg hørte.

Så var det jo heller ikke en FX-10'er

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Juli 2003 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Nej du har ret, men der er kun den aktive sub til forskel, og højttaleren bliver ikke meget bedre af den har en god bas.

Jeg må indrømme at jeg ikke helt stoler på den demo jeg fik den dag, da jeg normalt har syntes godt om audio pro.

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Juli 2003 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Nej du har ret, men der er kun den aktive sub til forskel, og højttaleren bliver ikke meget bedre af den har en god bas.

Jeg må indrømme at jeg ikke helt stoler på den demo jeg fik den dag, da jeg normalt har syntes godt om audio pro.

Det kan da godt være, men det var det du skrev, formeget diskant og forlidt bas.   

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 Januar 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Hvad med AudioPro's Bravo sub???

- jeg har fået et godt tilbud, men er lidt i tvivl om den er et hit....

Er der nogen som kan kommentere på den i forhold til Audiovector M-sub Signature?

Den skal både spille musik og 5.1 sammen med mine Audiovector M3 Avantgarde.

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

Riis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Har en audiopro Ace Bass 2 som sagtens kan spille musik sammen med mine Audiovector M3 Signature.........Har også kun hørt godt om Bravo subben. Var selv tæt på at købe den.....

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Audio Pro har aldrig kommet med en fornuftig forklaring på om Bravo egentlig ikke bare er en Focus i pianolak. Flere har spurgt i APs forum uden at få et fornuftigt svar. En ting der er sikkert er at AP opgiver dynamisk effekt, og den kontinuerlige effekten for Bravo 150w.

Jeg har aldrig hørt Bravo, men Focus er en ok sub om den koster mindre enn 3000kr. Om tilbudet skal være godt bør den nesten være billigere enn Focus, med mindre pianolak er viktig for dig

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes