| Forfatter |
|
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa...
Er der nogle her der har stiftet bekendskab med den nye serie fra audiopro. http://www.audiopro.com/products/bravo_general.htm ???
Jeg synes de højttalere ser alt for blærrede ud, men hvordan vil de klare sig f.eks sammenlignet med AudioVector?? FX-10'erne ligger vist på omkring 30K så rent prismæssigt burde potentialet for en fed speaker da være der.
Søren
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9412
|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre hørt dem. De lød så dårligt, så der må have været en fejl ved dem, eller de ikke har været tilspillet. Lyden var meget tynd og præget af alt for meget diskant, bassen var der stort set ikke. Jeg har hørt højttalere til en brøkdel af prisen der lød bedre. Black Diamond fra Audio Pro lyder f.eks. klasser bedre.
Jeg håber andre har mere positiv oplevelse, for jeg kan ikke tro at audio pro kan lave så dårlig en højttaler. Udstyret var i øvrigt Vincent monoblokke, CD og pre-amp. Jeg hørte også andre højttalere på samme setup, så jeg kan helt sikkert sige at det var Audio Pro'erne der var årsag til den dårlige lyd.
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Jeg har desværre hørt dem. De lød så dårligt, så der må have været en fejl ved dem, eller de ikke har været tilspillet. Lyden var meget tynd og præget af alt for meget diskant, bassen var der stort set ikke. Jeg har hørt højttalere til en brøkdel af prisen der lød bedre. Black Diamond fra Audio Pro lyder f.eks. klasser bedre.
Jeg håber andre har mere positiv oplevelse, for jeg kan ikke tro at audio pro kan lave så dårlig en højttaler. Udstyret var i øvrigt Vincent monoblokke, CD og pre-amp. Jeg hørte også andre højttalere på samme setup, så jeg kan helt sikkert sige at det var Audio Pro'erne der var årsag til den dårlige lyd. |
|
|
Trist... Jeg har selv Audio Pro Image serien på mit Arcam Surround, men jeg synes det er lidt synd for et kanon anlæg at have "mindreværdige" højttalere. Så jeg havde luret lidt på at parre det med noget AudioVector, men der er nu et eller andet der tiltaler mig ved Audiopro. Jeg må vist ud og høre dem selv en dag, måske i KT da de jo kan opsætte både arcam og AudioPro...
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Jeg håber andre har mere positiv oplevelse, for jeg kan ikke tro at audio pro kan lave så dårlig en højttaler. Udstyret var i øvrigt Vincent monoblokke, CD og pre-amp. Jeg hørte også andre højttalere på samme setup, så jeg kan helt sikkert sige at det var Audio Pro'erne der var årsag til den dårlige lyd. |
|
|
Er det ikke en model med en aktiv sub bygget ind i bunden, det kunne være at den ikke var tilsluttet eller indstillet korrekt, kan du huske om der var trukket 230v ud til begge højttalere.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var den passive model jeg hørte.
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
| Det var den passive model jeg hørte. |
|
|
Så var det jo heller ikke en FX-10'er
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej du har ret, men der er kun den aktive sub til forskel, og højttaleren bliver ikke meget bedre af den har en god bas.
Jeg må indrømme at jeg ikke helt stoler på den demo jeg fik den dag, da jeg normalt har syntes godt om audio pro.
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2003 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Nej du har ret, men der er kun den aktive sub til forskel, og højttaleren bliver ikke meget bedre af den har en god bas.
Jeg må indrømme at jeg ikke helt stoler på den demo jeg fik den dag, da jeg normalt har syntes godt om audio pro. |
|
|
Det kan da godt være, men det var det du skrev, formeget diskant og forlidt bas.
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 26 Januar 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med AudioPro's Bravo sub???
- jeg har fået et godt tilbud, men er lidt i tvivl om den er et hit....
Er der nogen som kan kommentere på den i forhold til Audiovector M-sub Signature?
Den skal både spille musik og 5.1 sammen med mine Audiovector M3 Avantgarde.
/HC
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en audiopro Ace Bass 2 som sagtens kan spille musik sammen med mine Audiovector M3 Signature.........Har også kun hørt godt om Bravo subben. Var selv tæt på at købe den.....
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Pro har aldrig kommet med en fornuftig forklaring på om Bravo egentlig ikke bare er en Focus i pianolak. Flere har spurgt i APs forum uden at få et fornuftigt svar. En ting der er sikkert er at AP opgiver dynamisk effekt, og den kontinuerlige effekten for Bravo 150w.
Jeg har aldrig hørt Bravo, men Focus er en ok sub om den koster mindre enn 3000kr. Om tilbudet skal være godt bør den nesten være billigere enn Focus, med mindre pianolak er viktig for dig __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |