| Sendt: 22 August 2004 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du virkelig vil teste recieveren, så husk en film med top lydside. Jeg sad selv og undrede mig i starten over hvor saften og kraften var henne, INDTIL jeg satte starwars 1 på. (2`eren er formentlig ligeså god). Bare den der thx intro i starten DAMN!!! der er knald på. Det gik da op for mig at det faktisk var den første film fra mit (indtil videre meget begrænsede dvd udvalg, som åbentbart består af mange gamle film), som understøtter "DD-EX", og det kunne så sandelig høres . T753 er opbygget på den måde at den optimere lyden i forhold til hvad den pågældende film understøtter. Husk blot at vælge "5.1/2.0" i setupen (hvis du ikke køre med de eksterne 7.1 udgange), samt "auto" i de andre punkter. Man kan simpelthen ikke vælge andre formater under afspilningen end det/de formater som filmen understøtter, og recieveren vælger som udgangspunkt det bedste. Således så jeg for første gang "Dolby Digital-EX" på mit display .
Jeg har selv sat mine speakers til flg.:
front - large
Center - small
Surround - large (Har nogle ok bag højjtalere med indbygget sub-anordning).
Hvis ikke du mener der er power nok i den, så har jeg enten nogle MEGET følsomme øre, eller også stiller du MEGET høje krav 
Fortsat held og lykke med den!!
|