| Forfatter |
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Ved at der er en del DVD 25 og DVD 30 ejere her på Hifi4All, så jeg ville høre om jeg er den eneste der har problemet...
På enkelte DVD titler, fx Metallica S&M og (så vidt jeg husker) Daredevil siger den i ca. det første minut af DVD'en (dvs. inderst på skiven vist) lidt tikkelyde, som egentlig er rimeligt høje. De forsvinder med det samme hvis man hopper frem til næste chapter fx. Men det er IRRITERENDE (!!!) at høre på, især da den MEGA smukke S&M version af Metallica - Nothing Else Matters ligger som første chapter på DVD'en 
Har tænkt mig at smide den tilbage i ægget på Fona, men hader bare at skulle undværre den 
Men er jeg den eneste hvis H/K DVD har det med at sige lidt lyde når den læser skiven? Overvejer nemlig at opgradere til DVD 30 på et tidspunkt, men det gider jeg fandme da ikke hvis den også siger uartige ting.
Nogen idé om hvad der er galt med den?
På forhånd tak. __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har prøvet det.. min begyndte at tikke, den ville ikke læse skiverne, først efter 4-5. forsøg og et par dage efter "glemte" den, at den var kodefri.. så jeg måtte aflevere den til rep. Harman skiftede løbeværket i den, og siden har den været fejlfri.
hvis du indlevere den til rep, skal du huske at Harman selv laver deres apperater, så du skal nok undvære den lidt tid ekstra. i mit tilfælde tog det ca 2½ uge..
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt/set S&M rigtig meget på min tidligere DVD30 aldrig haft de omtalte problemer 
Men Selvom det er en fed koncert på dvd, så er lyden klasser bedre på vinyl udgaven 
(og hvis den skal repereres kan det som witzel siger være en ide at gøre fona opmærksom på den skal ud til harman danmark og ik deres eget værksted)
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
jeg har prøvet det.. min begyndte at tikke, den ville ikke læse skiverne, først efter 4-5. forsøg og et par dage efter "glemte" den, at den var kodefri.. så jeg måtte aflevere den til rep. Harman skiftede løbeværket i den, og siden har den været fejlfri.
|
|
|
Hehe, lige dig jeg regnede med/håbede på ville svare 
Lyder kedeligt nok, men godt at den blev fikset. Min har tikket før, der var det bare ikke min egen film, så tog det ikke så højtideligt. Men det gør jeg nu hvor det er min S&M DVD Den har ikke glemt at den er kodefri, prøvede lige at smide min Blade R1 på. Den kan også sagtens læse uden problemer, den siger bare de klamme lyde samtidig...
Fik du at vide hvad der var galt med den da du fik den tilbage fra rep?
Citér:
|
hvis du indlevere den til rep, skal du huske at Harman selv laver deres apperater, så du skal nok undvære den lidt tid ekstra. i mit tilfælde tog det ca 2½ uge..
|
|
|
Oki. Må jeg jo prøve at overkomme. Gider ikke at indlevere den LIGE nu, skal lige nå at afprøve min LCR600 som jeg får her når der går løn ind 
Andre der har haft det problem med deres?
Hvor ligger H/K Danmark egentlig henne? Kunne jo være at man bare selv kunne ræse ud med l**tet. Men ok, min bror arbejder i Fona, så kunne også bare få dem til det. __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg fik ingen liste over hvad der var galt, den venlige mekaniker i KT fortalte bare at den havde fået skiftet løbeværket.
Harman ligger ifølge Krak.dk i Ringkøbing, men om deres værksted er der, ved jeg ikke..
ring evt til dem.. (der er flere tlf nr på krak..)
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
jeg fik ingen liste over hvad der var galt, den venlige mekaniker i KT fortalte bare at den havde fået skiftet løbeværket.
|
|
|
Oki. Løbeværket? Det sjov laseren kører på eller?
Tror bare jeg smider den ind hos Fona ved lejlighed  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Harman ligger ifølge Krak.dk i Ringkøbing, men
om deres værksted er der, ved jeg ikke.. |
|
|
HCM er deres højttalerfabrik. Deres kontor/værksted har været i
Birkerød men er efter Krak nu i Kvistgård (lidt syd for Helsingør).
Hvis du går i Fona kan du sikkert få dem til at give dig tlf. nummeret
til serviceafdelingen (det der står på krak er til deres hovednr./
salgsafd.)
/U.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rapper skrev:
Oki. Løbeværket? Det sjov laseren kører på
eller? |
|
|
Nemlig.
Rapper skrev:
Tror bare jeg smider den ind hos Fona ved
lejlighed  |
|
|
Gør som Witzel siger og bed dem sende
den direkte til Harman og ikke til deres eget værksted.
/U.
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene 
Smider den ikke ind lige med det samme, men skal nok huske at banke ind i hovedet på Fona-t**serne at den skal sendes til HK  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
|
| Til top |
|
| |